Od kilku lat działalność biznesowa Europ Assistance jest doceniana w ogólnopolskich rankingach.
Po raz trzeci z rzędu firma została wyróżniona w konkursie „Laur Konsumenta”. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie wyników ogólnopolskiego badania klientów.
Laur Konsumenta jest ogólnopolskim programem konsumenckim, który wyróżnia firmy będące liderem w swojej branży, gdzie o wynikach decydują sami klienci. Ryszard Grzelak, prezes zarządu Europ Assistance Polska nie kryje zadowolenia: „Cieszymy się z przyznania nam tak prestiżowego wyróżnienia oraz docenienia naszej oferty i jakości świadczonych przez nas usług. Wyróżnienie marki Europ Assistance jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale również zobowiązaniem do dalszego doskonalenia naszych rozwiązań oraz gwarantowania najlepszego doświadczenia naszych partnerów i klientów w obszarach: Zdrowie, Podróże, Dom i Rodzina oraz Samochód”.
Europ Assistance Polska jest częścią Grupy Europ Assistance, twórcy idei assistance i założyciela tej branży na świecie. W Polsce firma istnieje od 1996 roku, i jest liderem branży assistance w Polsce. Od 20 lat firma specjalizuje się w działalności na czterech obszarach: Podróż, Zdrowie, Dom i Rodzina oraz Samochód. Europ Assistance powstała w 1963 roku w Paryżu. Początkowo firma świadczyła pomoc Klientom podróżującym po Europie.
Nagroda w plebiscycie przyznawana jest w oparciu o opinię konsumentów. Firma, która zdobywa wyróżnianie musi wyróżniać się jakością obsługi i innowacyjnością a także cieszyć się uznaniem wśród klientów.
Źródło: www.europ-assistance.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…