Categories: Aktualności

„Laur Konsumenta” dla Europ Assistance Polska

Od kilku lat działalność biznesowa Europ Assistance jest doceniana w ogólnopolskich rankingach.
Po raz trzeci z rzędu firma została wyróżniona w konkursie „Laur Konsumenta”. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie wyników ogólnopolskiego badania klientów.


Laur Konsumenta jest ogólnopolskim programem konsumenckim, który wyróżnia firmy będące liderem w swojej branży, gdzie o wynikach decydują sami klienci. Ryszard Grzelak, prezes zarządu Europ Assistance Polska nie kryje zadowolenia: „Cieszymy się z przyznania nam tak prestiżowego wyróżnienia oraz docenienia naszej oferty i jakości świadczonych przez nas usług. Wyróżnienie marki Europ Assistance jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale również zobowiązaniem do dalszego doskonalenia naszych rozwiązań oraz gwarantowania najlepszego doświadczenia naszych partnerów i klientów w obszarach: Zdrowie, Podróże, Dom i Rodzina oraz Samochód”.
 
Europ Assistance Polska jest częścią Grupy Europ Assistance, twórcy idei assistance i założyciela tej branży na świecie. W Polsce firma istnieje od 1996 roku, i jest liderem branży assistance w Polsce. Od 20 lat firma specjalizuje się w działalności na czterech obszarach: Podróż, Zdrowie, Dom i Rodzina oraz Samochód. Europ Assistance powstała w 1963 roku w Paryżu. Początkowo firma świadczyła pomoc Klientom podróżującym po Europie.
Nagroda w plebiscycie przyznawana jest w oparciu o opinię konsumentów. Firma, która zdobywa wyróżnianie musi wyróżniać się jakością obsługi i innowacyjnością a także cieszyć się uznaniem wśród klientów.
 
Źródło: www.europ-assistance.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

23 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

23 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago