Leadenhall współpracuje z CUK w zakresie dystrybucji ubezpieczenia na życie LifeUp od zeszłego roku. Jesienią 2023 r. firmy zaproponują klientom produkt w nowym modelu sprzedaży. Klienci multiagencji zostaną poinformowani o możliwości zakupu ubezpieczenia w zautomatyzowanej kampanii marketingowej. Będą mogli dokonać transakcji przy użyciu autorskich narzędzi przygotowanych przez Grupę Efinity, do której należy Leadenhall. Do dyspozycji mają system transakcyjny dostępny na stronie internetowej produktu, dopasowanej również do urządzeń mobilnych. Całość jest spersonalizowana zgodnie z identyfikacją wizualną CUK.
– Współpraca z CUK w modelu B2B2C to bardzo ważny krok w rozwoju naszych ubezpieczeń na życie. Dzięki temu partnerstwu zyskujemy dostęp do jednej z najlepiej rozpoznawanych sieci multiagencyjnych w kraju. Nasz partner rozszerza z kolei ofertę ubezpieczeń na życie o produkt oraz aplikacje stworzone z myślą o nieskomplikowanej i szybkiej sprzedaży zdalnej bez konieczności angażowania agenta. Element insurtech jest bez wątpienia jednym z kluczy naszej współpracy. I my, i CUK przykładamy olbrzymią wagę do rozwoju w oparciu o ubezpieczeniowe innowacje – mówi Rajmund Rusiecki z Leadenhall Insurance.
Zastosowana technologia umożliwia zawarcie umowy ubezpieczenia na życie w kilka minut bez konieczności wypełniania ankiety medycznej i dostarczania wyników badań. Oferta jest gotowa po 30 sekundach od podania daty urodzenia klienta – jedynej informacji wymaganej do kalkulacji składki. Po wyborze okresu ochrony, akceptacji ceny i wprowadzeniu niezbędnych danych osobowych i kontaktowych polisa jest wystawiana od ręki. Płatności pierwszej składki dokonuje się bezpośrednio na stronie lub wygodnie ustawia płatności cykliczne na cały okres obowiązywania umowy. Podobnie weryfikacja tożsamości odbywa się całkowicie online w powiązanym z platformą systemie Veriff.
– Jako multiagencja szukamy przewag konkurencyjnych m.in. w możliwie szerokim portfolio produktów oraz w rozwiązaniach technologicznych. Dzięki współpracy z Leadenhall odnosimy korzyści w obu tych obszarach. Włączamy do oferty atrakcyjne ubezpieczenie na życie, którego sprzedaż odbywa się w całkowicie zautomatyzowany sposób – komentuje Marcin Dyliński, Dyrektor Departamentu Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia.
Leadenhall LifeUp to terminowe ubezpieczenie na życie zapewniające ochronę na wypadek śmierci. Kierowane jest do osób w przedziale wiekowym 18-60 lat – ubezpieczeni korzystają z ochrony przez co najmniej 5 lat, maksymalnie do ukończenia 70. roku życia. Produkt wyróżnia prosta konstrukcja, elastyczność (z ochrony można zrezygnować w dowolnym momencie) i niska cena (od 17 zł miesięcznie).
– Uproszczony kształt tego produktu idealnie nadaje się do integracji z systemem zdalnej sprzedaży. Sama technologia ma jednak zastosowanie także w innych produktach. W planach mamy rozszerzenie współpracy z CUK o kolejne kategorie produktowe – ubezpieczenia NNW oraz specjalistyczne polisy OC zawodowej m.in. dla przedstawicieli wolnych zawodów i samozatrudnionych – dodaje Rajmund Rusiecki z Leadenhall.
UNIQA wprowadziła zmiany w swoich ubezpieczeniach komunikacyjnych. Ubezpieczyciel oferuje nowości produktowe i zapewnia jeszcze szerszą…
Przed nami majówka. Dla wielu z nas to dobra okazja do podróży własnym autem. Zwłaszcza,…
Liczba osób oszczędzających na emeryturę z TFI PZU wynosiła w połowie kwietnia ponad milion. Co…
Do wyzwań współczesnej gospodarki śmiało możemy zaliczyć zmiany klimatyczne. Wpływają one zarówno na życie codzienne,…
Pomimo tego, że jazda na rowerze to przyjemna i zdrowa forma aktywności to niestety czasami…
Nowy projekt edukacyjny, który powstał dzięki współpracy Fundacji Zaczytani.org i Grupy PZU to innowacyjne narzędzie…