System transakcyjny Leadenhall Polska skierowany dla pośredników został w czerwcu poszerzony o nowy rodzaj produktów ochronnych. Chodzi o terminowe ubezpieczenia na życie.
System ten dokonuje analizy medycznej interaktywnie zbierając informacje wnioskodawcy, które są niezbędne do przygotowania indywidualnej oferty. Konieczność badań lekarskich, dostarczanie dokumentacji medycznej lub finansowej. To wszystko zależy od wieku wnioskodawcy i oczekiwanego limitu. Leadenhall w założeniu chce, by wszystkie umowy zawierać w trybie w trybie zautomatyzowanym.
System transakcyjny Leadenhall Polska umożliwia pośrednikom zawieranie wybranych umów ubezpieczeniowych na rynku Lloyd’s. Oprócz terminowego ubezpieczenia na życie dostępne są takie ubezpieczenia jak: ubezpieczenie utraty dochodu, NNW, D&O, Cyber oraz OC dla wybranych zawodów.
Tak Michał Molęda, wiceprezes zarządu Leadenhall Polska mówi o nowym systemie:
„Jest to jedno z pierwszych na świecie rozwiązań, w których oprogramowane zostały reguły underwritingu medycznego dla celu zawierania indywidualnych ubezpieczeń na życie”
Przypominamy, że sprzedaż specjalistycznych ubezpieczeń w Lloyd’s jest dostosowana specjalnie do potrzeb polskich klientów. Sprzedaż jest realizowana wyłącznie we współpracy z niezależnymi pośrednikami, przy użyciu najnowszej technologii, która jest wykorzystywana także przez innych coverholderów Lloyd’s na świecie.
Źródło: www.gu.com.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…