System transakcyjny Leadenhall Polska skierowany dla pośredników został w czerwcu poszerzony o nowy rodzaj produktów ochronnych. Chodzi o terminowe ubezpieczenia na życie.
System ten dokonuje analizy medycznej interaktywnie zbierając informacje wnioskodawcy, które są niezbędne do przygotowania indywidualnej oferty. Konieczność badań lekarskich, dostarczanie dokumentacji medycznej lub finansowej. To wszystko zależy od wieku wnioskodawcy i oczekiwanego limitu. Leadenhall w założeniu chce, by wszystkie umowy zawierać w trybie w trybie zautomatyzowanym.
System transakcyjny Leadenhall Polska umożliwia pośrednikom zawieranie wybranych umów ubezpieczeniowych na rynku Lloyd’s. Oprócz terminowego ubezpieczenia na życie dostępne są takie ubezpieczenia jak: ubezpieczenie utraty dochodu, NNW, D&O, Cyber oraz OC dla wybranych zawodów.
Tak Michał Molęda, wiceprezes zarządu Leadenhall Polska mówi o nowym systemie:
„Jest to jedno z pierwszych na świecie rozwiązań, w których oprogramowane zostały reguły underwritingu medycznego dla celu zawierania indywidualnych ubezpieczeń na życie”
Przypominamy, że sprzedaż specjalistycznych ubezpieczeń w Lloyd’s jest dostosowana specjalnie do potrzeb polskich klientów. Sprzedaż jest realizowana wyłącznie we współpracy z niezależnymi pośrednikami, przy użyciu najnowszej technologii, która jest wykorzystywana także przez innych coverholderów Lloyd’s na świecie.
Źródło: www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…