Categories: Aktualności

Liberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia. Wołoszański twarzą marki.

Strategia biznesowa jest jednym z ważniejszych elementów koncepcji zarządzania strategicznego, co stanowi projekt, który zawiera zasadnicze kierunki i koncepcje, reguły i instrumenty działań przedsiębiorstwa. Podejmowanie decyzji w zakresie wyboru strategii opiera się przede wszystkim na planach i analizach finansowych firmy. Otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne firmy wyznacza tzw.: logikę funkcjonowania firmy.
 
Zmianę w strategii biznesowej zauważyć można w firmie Liberty Direct, która zamienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia. Zmieniając nazwę i wprowadzając nowe produkty firma chce wejść na rynek największych ubezpieczycieli w Polsce. Jak mówi Marcin Warszewski – prezes spółki: „Chcemy rosnąć szybciej niż rynek, chcemy rosnąć szybciej w ubezpieczeniach majątkowych niż komunikacyjnych. Moją ambicją jest wejście do czołówki ubezpieczycieli, do pierwszej dziesiątki firm”.
Zmiana nazwy wiąże się z wprowadzaniem kampanii reklamowych mających na celu uświadomieniu klientom nowa strategie firmy. Proces tworzenia marki jest mozolny, długotrwały, dlatego tez każda zmiana wiąże się ze zwiększoną kampania reklamowa firmy.
 
Wraz ze zmiana nazwy pojawia się nowa twarz która odtąd ma kojarzyć się z Liberty Direct. Dziennikarz i pisarz Bogusław Wołoszański nawiązując do swych najpopularniejszych programów „Sensacje XX wieku”.” – promuje zmiany jakie zaszły w tej firmie. Kampania ma kojarzyć się przede wszystkim z zaufaniem, długoterminowością świadczonych oraz ich wysokość jakość. Jak twierdzi Katarzyna Grzywaczewska Dyrektor Marketingu i Kanału Direct Liberty Ubezpieczenia cyt.: „Bogusław Wołoszański dzięki swojej osobowości i osiągnięciom cieszy się w Polsce ogromnym szacunkiem i popularnością. Cechy te dają nam możliwość budowy silnej i godnej zaufania marki. Ubezpieczenia są z natury rzeczy skomplikowane, a Bogusław Wołoszański przedstawia je w sposób przystępny dla Klientów”.

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Rzecznik Finansowy o interwencjach wobec DallBogg 

Rzecznik Finansowy podsumował interwencje wobec DallBogg. Okazuje się, że najczęstszym powodem interwencji w I połowie…

2 godziny ago

„Vie na Życie” – nowe elastyczne ubezpieczenie terminowe od Vienna Life 

Vienna Life wprowadziła do swojej oferty nowoczesne ubezpieczenie terminowe. „Vie na Życie” to produkt, który łączy…

2 godziny ago

Zastrzeżenie numeru PESEL – narzędzie do walki z oszustami zawierającymi umowy ubezpieczenia OC komunikacyjnego na cudze dane 

Ubezpieczyciele będą mogli sprawdzać, czy klient, który chce wykupić OC komunikacyjne, zastrzegł numer PESEL. Przepis…

8 godzin ago

Colonnade wprowadza ubezpieczenie dla psów i kotów – „Moje Bezpieczne 4 Łapy” 

Colonnade Insurance S.A. poszerza swoją ofertę o nowy produkt skierowany do właścicieli czworonogów. Ubezpieczenie „Moje…

8 godzin ago

UFG i nowe prawo: nabywca używanego pojazdu będzie mógł wypowiedzieć umowę OC komunikacyjnego  ze wskazaniem daty jej rozwiązania 

Osoba kupująca używany pojazd ma dwie możliwości w kwestii OC: korzystać z polisy sprzedającego do…

8 godzin ago

133 wypadki dziennie. Eksperci podkreślają: NNW szkolne to realna ochrona 

W roku szkolnym 2023/2024 w polskich placówkach edukacyjnych doszło do 25 012 wypadków z udziałem…

8 godzin ago