Categories: Aktualności

Liberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia. Wołoszański twarzą marki.

Strategia biznesowa jest jednym z ważniejszych elementów koncepcji zarządzania strategicznego, co stanowi projekt, który zawiera zasadnicze kierunki i koncepcje, reguły i instrumenty działań przedsiębiorstwa. Podejmowanie decyzji w zakresie wyboru strategii opiera się przede wszystkim na planach i analizach finansowych firmy. Otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne firmy wyznacza tzw.: logikę funkcjonowania firmy.
 
Zmianę w strategii biznesowej zauważyć można w firmie Liberty Direct, która zamienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia. Zmieniając nazwę i wprowadzając nowe produkty firma chce wejść na rynek największych ubezpieczycieli w Polsce. Jak mówi Marcin Warszewski – prezes spółki: „Chcemy rosnąć szybciej niż rynek, chcemy rosnąć szybciej w ubezpieczeniach majątkowych niż komunikacyjnych. Moją ambicją jest wejście do czołówki ubezpieczycieli, do pierwszej dziesiątki firm”.
Zmiana nazwy wiąże się z wprowadzaniem kampanii reklamowych mających na celu uświadomieniu klientom nowa strategie firmy. Proces tworzenia marki jest mozolny, długotrwały, dlatego tez każda zmiana wiąże się ze zwiększoną kampania reklamowa firmy.
 
Wraz ze zmiana nazwy pojawia się nowa twarz która odtąd ma kojarzyć się z Liberty Direct. Dziennikarz i pisarz Bogusław Wołoszański nawiązując do swych najpopularniejszych programów „Sensacje XX wieku”.” – promuje zmiany jakie zaszły w tej firmie. Kampania ma kojarzyć się przede wszystkim z zaufaniem, długoterminowością świadczonych oraz ich wysokość jakość. Jak twierdzi Katarzyna Grzywaczewska Dyrektor Marketingu i Kanału Direct Liberty Ubezpieczenia cyt.: „Bogusław Wołoszański dzięki swojej osobowości i osiągnięciom cieszy się w Polsce ogromnym szacunkiem i popularnością. Cechy te dają nam możliwość budowy silnej i godnej zaufania marki. Ubezpieczenia są z natury rzeczy skomplikowane, a Bogusław Wołoszański przedstawia je w sposób przystępny dla Klientów”.

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

5 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

5 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

5 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

5 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

5 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

5 dni ago