Firma Liberty wprowadziła nową ofertę ubezpieczeń majątkowych skierowanych do klientów korporacyjnych. W ramach polisy duże firmy mogą ubezpieczyć m.in. majątek służący do prowadzenia działalności gospodarczej, mienie w trakcie transportu oraz swoją odpowiedzialność cywilną.
Rafał Klepuszewski, starszy kierownik ds. ubezpieczeń przedsiębiorstw podkreśla: „Nasze produkty adresowane do klientów biznesowych cieszą się dużym zainteresowaniem. W ramach oferty dla małych i średnich przedsiębiorstw chronimy już prawie 5 tysięcy firm, dlatego zdecydowaliśmy się poszerzyć naszą obecność w segmencie ubezpieczeń majątkowych i wprowadziliśmy nowe rozwiązania dla podmiotów o większej skali działalności. Ubezpieczenia korporacyjne stanowią uzupełnienie naszego dotychczasowego portfela produktowego”.
Dla kogo nowa oferta?
Nowo wprowadzone rozwiązania są skierowane do podmiotów zainteresowanych ochroną mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego majątku. Ponadto dla spółek świadczących usługi przewozowe i spedycyjne wprowadzono dodatkowo polisy OC, a także ubezpieczenia mienia w transporcie krajowym lub międzynarodowym. Nowa oferta ubezpieczeń korporacyjnych Liberty Ubezpieczenia dedykowana jest dużym przedsiębiorstwom gospodarczym o różnych profilach działalności, w szczególności firmom o charakterze produkcyjnym, handlowym i transportowym.
Oferta przewiduje szeroki zakres ochrony ubezpieczeniowej
Przedsiębiorcy mogą zdecydować się m.in. na ubezpieczenie mienia, utraty zysku, czy sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Ponadto istnieje możliwość rozbudowania ochrony o szereg klauzul dodatkowych, tak by dopasować charakter polisy do indywidualnych potrzeb przedsiębiorcy.
Źródło: www.lu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…