Firma Liberty utrzymuje wysoką sprzedaż produktów dobrowolnych. Przypis Autocasco wzrósł niemal 20%, natomiast przychód z ubezpieczeń mieszkaniowych aż o 68%. Według danych na koniec września br., firma ubezpiecza niemal 540 tys. klientów, czyli o 6% więcej niż w roku poprzednim.
Oferty skierowane do firm cieszą się również coraz większą popularnością. Firma ubezpiecza ponad 3 tys. małych i średnich przedsiębiorstw, oraz tyle samo pojazdów flotowych. Dyrektor Generalny Liberty Ubezpieczenia Marcin Warszewski nie ukrywa zadowolenia: „Od ponad roku utrzymujemy wysoką dynamikę sprzedaży ubezpieczeń dobrowolnych, co przekłada się na wzrost składki i liczby Klientów. Jest to efekt realizacji strategii biznesowej zakładającej dywersyfikację produktową oraz poszerzanie kanałów sprzedaży. Na nasz wynik w ciągu pierwszych III kwartałów miało również wpływ wprowadzenie systemu bezpośredniej likwidacji szkód, dzięki któremu coraz więcej Klientów darzy naszą firmę zaufaniem zarówno przy zakupie OC, jak i produktów dobrowolnych”.
Na sukces sprzedażowy przekłada się zapewne szeroka gama produktów oferowanych do klientów indywidualnych takich jak: ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, oraz turystyczne. Ponadto system bezpośredniej likwidacji szkód, umożliwia klientom posiadającym polisę OC likwidację szkody na pojeździe za pośrednictwem firmy, bez konieczności kontaktu z ubezpieczycielem sprawcy, przy czym nie ma znaczenia w jakim towarzystwie ubezpieczony był sprawy. Przypomnijmy, że system BLS stosowany jest wówczas, gdy doszło do kolizji dwóch pojazdów, sprawca zdarzenia jest znany, a żaden z uczestników kolizji nie doznał w jej trakcie obrażeń ciała. Ważne jest również, by wartość szkody nie przekracza 30 tys. złotych.
Marka Liberty została wprowadzona do Polski w 2007 roku, przez hiszpańską spółkę z grupy Liberty Mutual. Jest jednym z dziesięciu największych oferujących polisy przez telefon i internet ubezpieczycieli w Hiszpanii. Dzięki temu, korzystając z prawa unijnego, rozpoczęcie działalności w Polsce odbyło się przy minimum niezbędnych formalności, a polski oddział mógł bezpośrednio korzystać z bogatych doświadczeń i rozwiązań sprawdzonych w Hiszpanii.
Źródło: www.lu.pl
Okazuje się, że bez względu na koniunkturę na rynku pracy, grupowe ubezpieczenia pozostają jednym z…
Okulary korekcyjne to dla wielu dzieci codzienność, a dla rodziców niemały wydatek. Niestety czasami wystarczy…
600 tysięcy złotych – tyle wynosi rekordowa kara, jaką Rzecznik Finansowy nałożył na DallBogg. Z…
Rosnąca popularność wyjazdów wymaga nowoczesnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń. Colonnade odpowiada na te potrzeby, oferując…
Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…
Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…