Categories: Aktualności

Liberty zwiększa sprzedaż polis

Firma Liberty utrzymuje wysoką sprzedaż produktów dobrowolnych. Przypis Autocasco wzrósł niemal 20%, natomiast przychód z ubezpieczeń mieszkaniowych aż o 68%. Według danych na koniec września br., firma ubezpiecza niemal 540 tys. klientów, czyli o 6% więcej niż w roku poprzednim.

Oferty skierowane do firm cieszą się również coraz większą popularnością. Firma ubezpiecza ponad 3 tys. małych i średnich przedsiębiorstw, oraz tyle samo pojazdów flotowych. Dyrektor Generalny Liberty Ubezpieczenia Marcin Warszewski nie ukrywa zadowolenia: „Od ponad roku utrzymujemy wysoką dynamikę sprzedaży ubezpieczeń dobrowolnych, co przekłada się na wzrost składki i liczby Klientów. Jest to efekt realizacji strategii biznesowej zakładającej dywersyfikację produktową oraz poszerzanie kanałów sprzedaży. Na nasz wynik w ciągu pierwszych III kwartałów miało również wpływ wprowadzenie systemu bezpośredniej likwidacji szkód, dzięki któremu coraz więcej Klientów darzy naszą firmę zaufaniem zarówno przy zakupie OC, jak i produktów dobrowolnych”.
 
Na sukces sprzedażowy przekłada się zapewne szeroka gama produktów oferowanych do klientów indywidualnych takich jak: ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, oraz turystyczne. Ponadto system bezpośredniej likwidacji szkód, umożliwia klientom posiadającym polisę OC likwidację szkody na pojeździe za pośrednictwem firmy, bez konieczności kontaktu z ubezpieczycielem sprawcy, przy czym nie ma znaczenia w jakim towarzystwie ubezpieczony był sprawy. Przypomnijmy, że system BLS stosowany jest wówczas, gdy doszło do kolizji dwóch pojazdów, sprawca zdarzenia jest znany, a żaden z uczestników kolizji nie doznał w jej trakcie obrażeń ciała. Ważne jest również, by wartość szkody nie przekracza 30 tys. złotych. 
 
Marka Liberty została wprowadzona do Polski w 2007 roku, przez hiszpańską spółkę z grupy Liberty Mutual. Jest jednym z dziesięciu największych oferujących polisy przez telefon i internet ubezpieczycieli w Hiszpanii. Dzięki temu, korzystając z prawa unijnego, rozpoczęcie działalności w Polsce odbyło się przy minimum niezbędnych formalności, a polski oddział mógł bezpośrednio korzystać z bogatych doświadczeń i rozwiązań sprawdzonych w Hiszpanii.
 
Źródło: www.lu.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

8 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

8 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago