Categories: Aktualności

Liberty zwiększa sprzedaż polis

Firma Liberty utrzymuje wysoką sprzedaż produktów dobrowolnych. Przypis Autocasco wzrósł niemal 20%, natomiast przychód z ubezpieczeń mieszkaniowych aż o 68%. Według danych na koniec września br., firma ubezpiecza niemal 540 tys. klientów, czyli o 6% więcej niż w roku poprzednim.

Oferty skierowane do firm cieszą się również coraz większą popularnością. Firma ubezpiecza ponad 3 tys. małych i średnich przedsiębiorstw, oraz tyle samo pojazdów flotowych. Dyrektor Generalny Liberty Ubezpieczenia Marcin Warszewski nie ukrywa zadowolenia: „Od ponad roku utrzymujemy wysoką dynamikę sprzedaży ubezpieczeń dobrowolnych, co przekłada się na wzrost składki i liczby Klientów. Jest to efekt realizacji strategii biznesowej zakładającej dywersyfikację produktową oraz poszerzanie kanałów sprzedaży. Na nasz wynik w ciągu pierwszych III kwartałów miało również wpływ wprowadzenie systemu bezpośredniej likwidacji szkód, dzięki któremu coraz więcej Klientów darzy naszą firmę zaufaniem zarówno przy zakupie OC, jak i produktów dobrowolnych”.
 
Na sukces sprzedażowy przekłada się zapewne szeroka gama produktów oferowanych do klientów indywidualnych takich jak: ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, oraz turystyczne. Ponadto system bezpośredniej likwidacji szkód, umożliwia klientom posiadającym polisę OC likwidację szkody na pojeździe za pośrednictwem firmy, bez konieczności kontaktu z ubezpieczycielem sprawcy, przy czym nie ma znaczenia w jakim towarzystwie ubezpieczony był sprawy. Przypomnijmy, że system BLS stosowany jest wówczas, gdy doszło do kolizji dwóch pojazdów, sprawca zdarzenia jest znany, a żaden z uczestników kolizji nie doznał w jej trakcie obrażeń ciała. Ważne jest również, by wartość szkody nie przekracza 30 tys. złotych. 
 
Marka Liberty została wprowadzona do Polski w 2007 roku, przez hiszpańską spółkę z grupy Liberty Mutual. Jest jednym z dziesięciu największych oferujących polisy przez telefon i internet ubezpieczycieli w Hiszpanii. Dzięki temu, korzystając z prawa unijnego, rozpoczęcie działalności w Polsce odbyło się przy minimum niezbędnych formalności, a polski oddział mógł bezpośrednio korzystać z bogatych doświadczeń i rozwiązań sprawdzonych w Hiszpanii.
 
Źródło: www.lu.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Dlaczego grupowe polisy nie tracą na znaczeniu? 

Okazuje się, że bez względu na koniunkturę na rynku pracy, grupowe ubezpieczenia pozostają jednym z…

2 dni ago

Ubezpieczenie okularów dziecka – ochrona, która naprawdę się opłaca 

Okulary korekcyjne to dla wielu dzieci codzienność, a dla rodziców niemały wydatek. Niestety czasami wystarczy…

2 dni ago

DallBogg z rekordową karą 

600 tysięcy złotych – tyle wynosi rekordowa kara, jaką Rzecznik Finansowy nałożył na DallBogg. Z…

3 dni ago

Colonnade – elastyczna ochrona ubezpieczeniowa dla każdego podróżnika 

Rosnąca popularność wyjazdów wymaga nowoczesnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń. Colonnade odpowiada na te potrzeby, oferując…

3 dni ago

Bezpieczeństwo w podróży – pomoc drogowa na wyciągnięcie ręki 

Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…

4 dni ago

Trasti z nowym kapitałem. Polski insurtech przyciąga międzynarodowych inwestorów 

Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…

4 dni ago