Firma ubezpieczeniowa Aviva rozpoczyna współpracę na polskim rynku w zakresie PR z agencją komunikacyjną Lightscape.
Agencja będzie odpowiadać za wsparcie Avivy we wszystkich działaniach skierowanych do mediów ogólnopolskich i regionalnych, a także przy projektach społecznych Fundacji Aviva. Koordynatorami działań będą Joanna Berlińska, Magdalena Kuzmecka i Weronika Seweryn.
Niestety nie została podana informacja na temat na jak długo została podpisana współpraca. Aviva wcześniej współpracowała z firmą Edelman Polska, która zakończyła swoją działalność operacyjną w Polsce.
Jeśli chodzi o obsługę mediową to Aviva zdecydowała się dalej współpracować z firmą ZenithOptimedia.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl
PZU poszerza swoją ofertę funduszy indeksowych o kolejną pozycję – inPZU Złoto. Nowa propozycja to…
Z danych UFG za pierwszy kwartał 2025 roku wynika, że rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce…
W wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów znalazł się projekt kolejnej nowelizacji ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych,…
Praktyki zawodowe to nie tylko obowiązkowy element studiów, ale tez pierwszy kontakt z realiami rynku…
Sprzęt fotograficzny to często inwestycja liczona w tysiącach złotych, dlatego warto go odpowiednio zabezpieczyć. Zwłaszcza,…
TFI PZU wprowadza innowacyjny fundusz, który ułatwia dostęp do rynku kryptowalut. Bez potrzeby zakładania rachunku…