Firma ubezpieczeniowa Aviva rozpoczyna współpracę na polskim rynku w zakresie PR z agencją komunikacyjną Lightscape.
Agencja będzie odpowiadać za wsparcie Avivy we wszystkich działaniach skierowanych do mediów ogólnopolskich i regionalnych, a także przy projektach społecznych Fundacji Aviva. Koordynatorami działań będą Joanna Berlińska, Magdalena Kuzmecka i Weronika Seweryn.
Niestety nie została podana informacja na temat na jak długo została podpisana współpraca. Aviva wcześniej współpracowała z firmą Edelman Polska, która zakończyła swoją działalność operacyjną w Polsce.
Jeśli chodzi o obsługę mediową to Aviva zdecydowała się dalej współpracować z firmą ZenithOptimedia.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl
W wielu firmach codziennością są wyjazdy służbowe, nie tylko krajowe, ale też i zagraniczne. Jednak bez…
W kwietniowej edycji rankingu funduszy akcji polskich (uniwersalnych) Analiz Online aż trzy fundusze PZU inwestujące…
PZU wystartował z nową kampanią w ramach, której zachęca kierowców do kompleksowego ubezpieczania samochodu. Ubezpieczyciel…
Doświadczenie pokazuje, że w obecnych czasach ubezpieczenie grupowe dla firm stanowi nie tylko standard w większych organizacjach, ale również skuteczne…
Część z nas z dużym wyprzedzeniem rezerwuje wyjazdy turystyczne na urlop. Niestety na długo przed…
Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób to produkt, który gwarantuje nam wypłatę pieniędzy np. na leczenie…