Firma ubezpieczeniowa Aviva rozpoczyna współpracę na polskim rynku w zakresie PR z agencją komunikacyjną Lightscape.
Agencja będzie odpowiadać za wsparcie Avivy we wszystkich działaniach skierowanych do mediów ogólnopolskich i regionalnych, a także przy projektach społecznych Fundacji Aviva. Koordynatorami działań będą Joanna Berlińska, Magdalena Kuzmecka i Weronika Seweryn.
Niestety nie została podana informacja na temat na jak długo została podpisana współpraca. Aviva wcześniej współpracowała z firmą Edelman Polska, która zakończyła swoją działalność operacyjną w Polsce.
Jeśli chodzi o obsługę mediową to Aviva zdecydowała się dalej współpracować z firmą ZenithOptimedia.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl
Sprzęt elektroniczny w dzisiejszych czasach stanowi nieodzowny element wyposażenia firm. Telefony komórkowe, tablety, laptopy, komputery stacjonarne, oprogramowanie czy drukarki to…
Wyniki ogólnopolskiego sondażu przeprowadzonego przez Centrum Badani Opinii Społecznej we współpracy z TUW PZUW pokazują, że prawie trzy czwarte pacjentów…
Ubezpieczenie zdrowotne w NFZ daje prawo do korzystania z powszechnej opieki medycznej na terenie całego kraju. Oznacza to, że pacjent…
Zawodnicy, którzy wystartują w 2024 roku na zawodach serii IRONMAN w Polsce, zostaną objęci ochroną ubezpieczeniową UNIQA. Polisa obejmuje ryzyko następstw…
Przedstawiciele niektórych profesji m.in. zarządcy nieruchomości, przedsiębiorcy wykonujący działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych czy osoby wykonujące czynności agencyjne…
Który rodzaj ubezpieczenia jest obowiązkowy dla właściciela pojazdu w Polsce? Kwestie te reguluje ustawa z 22 maja 2003 roku o…