Grupa Europa wprowadziła nowe narzędzie w serwisie dla klienta indywidualnego, umożliwiające pełną likwidację szkód online. Za po mocą tego narzędzia klient może monitorować przebieg likwidacji szkody od chwili zgłoszenia procesu, aż do wypłaty odszkodowania.
Aplikacja została zaprojektowana w taki sposób, aby jej użytkowanie było proste i intuicyjne. Każdy zalogowany klient może przeglądać historię dokonanych dyspozycji dotyczących zgłoszenia szkody lub dołączenia niezbędnej dokumentacji do bieżącego postępowania. Dodatkowo za pomocą specjalnego formularza będzie można zadawać pytania. Innym dość ciekawym rozwiązaniem są elektroniczne potwierdzenia, otrzymywane w formie SMS-a. W ciągu 7 dni od zgłoszenia zdarzenia system wysyła wiadomość zawierającą informacje o numerze zgłoszonej szkody, a w dalszej kolejności powiadomienia o aktualnych statusach postępowania.
Rzecznik prasowy Grupy Ubezpieczeniowej Europa pani Alicja Hamkało uważa, że rozbudowa serwisu o nowe narzędzie poprawia komfort jego użytkownika i jest odpowiedzią na wzrastające wymagania klientów.
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…