Grupa Europa wprowadziła nowe narzędzie w serwisie dla klienta indywidualnego, umożliwiające pełną likwidację szkód online. Za po mocą tego narzędzia klient może monitorować przebieg likwidacji szkody od chwili zgłoszenia procesu, aż do wypłaty odszkodowania.
Aplikacja została zaprojektowana w taki sposób, aby jej użytkowanie było proste i intuicyjne. Każdy zalogowany klient może przeglądać historię dokonanych dyspozycji dotyczących zgłoszenia szkody lub dołączenia niezbędnej dokumentacji do bieżącego postępowania. Dodatkowo za pomocą specjalnego formularza będzie można zadawać pytania. Innym dość ciekawym rozwiązaniem są elektroniczne potwierdzenia, otrzymywane w formie SMS-a. W ciągu 7 dni od zgłoszenia zdarzenia system wysyła wiadomość zawierającą informacje o numerze zgłoszonej szkody, a w dalszej kolejności powiadomienia o aktualnych statusach postępowania.
Rzecznik prasowy Grupy Ubezpieczeniowej Europa pani Alicja Hamkało uważa, że rozbudowa serwisu o nowe narzędzie poprawia komfort jego użytkownika i jest odpowiedzią na wzrastające wymagania klientów.
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…