Grupa Europa wprowadziła nowe narzędzie w serwisie dla klienta indywidualnego, umożliwiające pełną likwidację szkód online. Za po mocą tego narzędzia klient może monitorować przebieg likwidacji szkody od chwili zgłoszenia procesu, aż do wypłaty odszkodowania.
Aplikacja została zaprojektowana w taki sposób, aby jej użytkowanie było proste i intuicyjne. Każdy zalogowany klient może przeglądać historię dokonanych dyspozycji dotyczących zgłoszenia szkody lub dołączenia niezbędnej dokumentacji do bieżącego postępowania. Dodatkowo za pomocą specjalnego formularza będzie można zadawać pytania. Innym dość ciekawym rozwiązaniem są elektroniczne potwierdzenia, otrzymywane w formie SMS-a. W ciągu 7 dni od zgłoszenia zdarzenia system wysyła wiadomość zawierającą informacje o numerze zgłoszonej szkody, a w dalszej kolejności powiadomienia o aktualnych statusach postępowania.
Rzecznik prasowy Grupy Ubezpieczeniowej Europa pani Alicja Hamkało uważa, że rozbudowa serwisu o nowe narzędzie poprawia komfort jego użytkownika i jest odpowiedzią na wzrastające wymagania klientów.
VeloBank i LINK4 łączą siły w nowej promocji dla klientów. Każdy, kto zdecyduje się na…
SuperAgent to nie tylko narzędzie – to program, który rozwija się razem z agentami ubezpieczeniowymi.…
Gdy szkoła się kończy, dzieci zyskują wolność, a rodzice... nowe zmartwienia. Lato przynosi więcej okazji…
Coraz więcej Polaków decyduje się na zakup ubezpieczenia turystycznego. Choć internetowe porównywarki kuszą szybkością i…
Lato to doskonały moment, by zatroszczyć się o zdrowie – swoje i najbliższych. PZU Zdrowie…
Praktyki zawodowe to obowiązkowa część nauki w technikum – szansa na realne doświadczenie, ale też…