Klienci Link4 posiadający polisę mieszkaniową będą informowani na temat niebezpiecznych zjawisk atmosferycznych. Usługę alertów pogodowych, ubezpieczyciel wprowadził wraz z początkiem nowego roku.
Mróz, silny wiatr, trąba powietrzna, burze – na każde z tych zdarzeń pogodowych LINK4 będzie reagować z kilkugodzinnym wyprzedzeniem. Klienci, którzy mają wykupione ubezpieczenie domu, otrzymają na podany numer telefonu alert pogodowy właściwy dla miejsca położenia ubezpieczonej nieruchomości.
Agnieszka Wrońska, prezes LINK4 wyjaśnia cel wprowadzonej usługi: „Powoli obserwujemy zmianę klimatu w Polsce. Nasilają się zjawiska uważane za nietypowe dla naszego obszaru, takie jak gwałtowne burze, trąby powietrzne czy intensywne opady. Często nie da się ich uniknąć, ale można się na nie przygotować. I w tym chcemy pomóc naszym klientom”.
W krótkiej wiadomości SMS LINK4 poinformuje klientów o prognozowanym na danym obszarze zdarzeniu atmosferycznym. Przekieruje ich na stronę internetową w wersji mobile ze wskazówkami, jak się przygotować i jak radzić sobie z nadchodzącym niebezpieczeństwem pogodowym. Dzięki temu klient przypomni sobie m.in. o konieczności szczelnego zamknięcia okien podczas ulew, a w przypadku gwałtownej burzy o pozostawieniu podpiętego przynajmniej jednego odbiornika, np. włączonej żarówki, dzięki czemu w razie uderzenia pioruna przepięcie spali żarówkę zamiast krążyć w sieci. Klientom, którzy ubezpieczyli swoją nieruchomość, LINK4 doradzi także schowanie przed wichurą wszystkich sprzętów znajdujących się na balkonie lub posesji oraz ostrzeże przed zbliżaniem się do zerwanych linii energetycznych, które nadal mogą pozostawać pod napięciem.
Piotr Szuster ze Skywarn Polska, twórca systemu SkyPredict 2, który w czasie rzeczywistym dostarcza dokładne ostrzeżenia i w którym stowarzyszenie prowadzi osłonę meteorologiczną podkreśla: „Z wielką radością przystąpiliśmy do współpracy z LINK4, ponieważ dzięki temu ostrzeżenia dotrą do jeszcze większego grona osób, co zwiększy bezpieczeństwo obywateli”.
Źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…