Aktualności

Link4 bije rekordy sprzedaży

Ostatnie informacje i dane pokazują, że PZU SA odnotowało najlepszy kwartał wszech czasów. Jak na tym tle wypada Link4? O tym opowiedziała Agnieszka Wrońska.
 
Agnieszka Wrońska z Link4 zaznacza, że firma również pobiła rekord. Ubezpieczyciel w ciągu trzech miesięcy 2017 roku zebrał ponad 240 milionów zł składki. Rekordowym miesiącem był marzec, ale okazuje się, że kwiecień był jeszcze lepszy. Jedno jest pewne. W Link4 sprzedaż idzie świetnie, a wzrost przypisu rok do roku przekracza 70%.
 
Z czego to wynika?
 
Na pewno nie z podwyżek, które miały miejsce w 2016 roku. Głównym czynnikiem było zwiększenie się liczby klientów. Okazuje się, że oferta Link4 jest często oceniania jako atrakcyjna. Firma rozwija się w kanale directowym i multiagencyjnym. Chodzi tu m.in. o ubezpieczenia komunikacyjne i dobrowolne. Agnieszka Wrońska mówi, że Link4 sprzedał aż o 60% więcej polis autocasco i o 50% więcej polis mieszkaniowych. Taka dynamika jest wspierana przez kanał multiagencyjny. Oprócz tego firma odbywa dużo spotkań w terenie, gdzie poruszane są tematy m.in. ubezpieczeń mieszkaniowych. Rozpoczęła się również kampania reklamowa, która promuje „mieszkaniówkę” w telewizji i w sieci. Trzeba również przypomnieć, że Link4 zaangażowany jest w program „Nasz nowy dom” emitowany w telewizji Polsat. Właśnie wszystkie te działania przekładają się na dobre wyniki firmy.
 
Co z rentownością?
 
Na pytanie Aleksandry Wysockiej, Agnieszka Wrońska powiedziała, że:
 
„Wskaźniki rentowności znacząco się poprawiły, jesteśmy na plusie. Jednak mój optymizm jest na razie ostrożny. Zazwyczaj pierwszy kwartał charakteryzuje się relatywnie niską szkodowością, jeszcze wiele może się wydarzyć. Widać jednak wyraźne efekty działań związanych z poprawą systemu oceny ryzyka, które podejmujemy od kilkunastu miesięcy.”
 
Źródło: www.gu.com.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

9 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

9 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago