Ostatnie informacje i dane pokazują, że PZU SA odnotowało najlepszy kwartał wszech czasów. Jak na tym tle wypada Link4? O tym opowiedziała Agnieszka Wrońska.
Agnieszka Wrońska z Link4 zaznacza, że firma również pobiła rekord. Ubezpieczyciel w ciągu trzech miesięcy 2017 roku zebrał ponad 240 milionów zł składki. Rekordowym miesiącem był marzec, ale okazuje się, że kwiecień był jeszcze lepszy. Jedno jest pewne. W Link4 sprzedaż idzie świetnie, a wzrost przypisu rok do roku przekracza 70%.
Z czego to wynika?
Na pewno nie z podwyżek, które miały miejsce w 2016 roku. Głównym czynnikiem było zwiększenie się liczby klientów. Okazuje się, że oferta Link4 jest często oceniania jako atrakcyjna. Firma rozwija się w kanale directowym i multiagencyjnym. Chodzi tu m.in. o ubezpieczenia komunikacyjne i dobrowolne. Agnieszka Wrońska mówi, że Link4 sprzedał aż o 60% więcej polis autocasco i o 50% więcej polis mieszkaniowych. Taka dynamika jest wspierana przez kanał multiagencyjny. Oprócz tego firma odbywa dużo spotkań w terenie, gdzie poruszane są tematy m.in. ubezpieczeń mieszkaniowych. Rozpoczęła się również kampania reklamowa, która promuje „mieszkaniówkę” w telewizji i w sieci. Trzeba również przypomnieć, że Link4 zaangażowany jest w program „Nasz nowy dom” emitowany w telewizji Polsat. Właśnie wszystkie te działania przekładają się na dobre wyniki firmy.
Co z rentownością?
Na pytanie Aleksandry Wysockiej, Agnieszka Wrońska powiedziała, że:
„Wskaźniki rentowności znacząco się poprawiły, jesteśmy na plusie. Jednak mój optymizm jest na razie ostrożny. Zazwyczaj pierwszy kwartał charakteryzuje się relatywnie niską szkodowością, jeszcze wiele może się wydarzyć. Widać jednak wyraźne efekty działań związanych z poprawą systemu oceny ryzyka, które podejmujemy od kilkunastu miesięcy.”
Źródło: www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…