Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 jest przyznawany firmom, których jakość obsługi stoi na najwyższym poziomie. Link4 został uhonorowany tym tytułem w dniu 15 marca, czyli w Światowy Dzień Konsumenta. Warto również przypomnieć, że w 2018 roku ubezpieczyciel będzie świętował 15-lecie działalności w kraju.
Tytuł przyznawany jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi. Konsumenci przez cały rok dzielili się swoimi opiniami na temat obsługi klienta w poszczególnych firmach. W tym roku po raz pierwszy w gronie nagrodzonych znalazła się firma Link4.
Katarzyna Wojdyła, członek zarządu Link4 powiedziała:
„Bardzo nas cieszy ta nagroda, bo jej kapitułę tworzą konsumenci, wśród których są także nasi klienci. W każdym kanale sprzedaży staramy się utrzymywać poziom obsługi na wysokim poziomie, a potwierdzeniem tego jest fakt, że aż 8 na 10 klientów posiadających nasze ubezpieczenie OC i AC decyduje się na kontynuowanie współpracy w kolejnym roku”
Już od 11 lata działa Polski Program Jakości Obsługi. Konsumenci dzielą się swoimi opiniami na temat firm. Oceny klientów były uzupełniane badaniami ankietowymi metodą CAWI na próbie 1685 respodentów.
Źródło: LINK4, gu.com.pl
Co zrobić, gdy sprawca stłuczki nie ma ważnego ubezpieczenia OC? Opublikowany przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny…
Planując podróż za granicę, większość z nas skupia się na noclegach, transporcie i atrakcjach. Tymczasem…
PZU SA i Bank Pekao SA postawiły kolejny ważny krok w kierunku stworzenia nowej grupy…
VeloBank i LINK4 łączą siły w nowej promocji dla klientów. Każdy, kto zdecyduje się na…
SuperAgent to nie tylko narzędzie – to program, który rozwija się razem z agentami ubezpieczeniowymi.…
Gdy szkoła się kończy, dzieci zyskują wolność, a rodzice... nowe zmartwienia. Lato przynosi więcej okazji…