Aktualności

Link4 doceniony przez konsumentów

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 jest przyznawany firmom, których jakość obsługi stoi na najwyższym poziomie. Link4 został uhonorowany tym tytułem w dniu 15 marca, czyli w Światowy Dzień Konsumenta. Warto również przypomnieć, że w 2018 roku ubezpieczyciel będzie świętował 15-lecie działalności w kraju.
 

Jakość Obsługi 2018

 
Tytuł przyznawany jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi. Konsumenci przez cały rok dzielili się swoimi opiniami na temat obsługi klienta w poszczególnych firmach. W tym roku po raz pierwszy w gronie nagrodzonych znalazła się firma Link4.
 
Katarzyna Wojdyła, członek zarządu Link4 powiedziała:
 
„Bardzo nas cieszy ta nagroda, bo jej kapitułę tworzą konsumenci, wśród których są także nasi klienci. W każdym kanale sprzedaży staramy się utrzymywać poziom obsługi na wysokim poziomie, a potwierdzeniem tego jest fakt, że aż 8 na 10 klientów posiadających nasze ubezpieczenie OC i AC decyduje się na kontynuowanie współpracy w kolejnym roku”
 
Już od 11 lata działa Polski Program Jakości Obsługi. Konsumenci dzielą się swoimi opiniami na temat firm. Oceny klientów były uzupełniane badaniami ankietowymi metodą CAWI na próbie 1685 respodentów.
 
Źródło: LINK4, gu.com.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

11 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago