Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 jest przyznawany firmom, których jakość obsługi stoi na najwyższym poziomie. Link4 został uhonorowany tym tytułem w dniu 15 marca, czyli w Światowy Dzień Konsumenta. Warto również przypomnieć, że w 2018 roku ubezpieczyciel będzie świętował 15-lecie działalności w kraju.
Tytuł przyznawany jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi. Konsumenci przez cały rok dzielili się swoimi opiniami na temat obsługi klienta w poszczególnych firmach. W tym roku po raz pierwszy w gronie nagrodzonych znalazła się firma Link4.
Katarzyna Wojdyła, członek zarządu Link4 powiedziała:
„Bardzo nas cieszy ta nagroda, bo jej kapitułę tworzą konsumenci, wśród których są także nasi klienci. W każdym kanale sprzedaży staramy się utrzymywać poziom obsługi na wysokim poziomie, a potwierdzeniem tego jest fakt, że aż 8 na 10 klientów posiadających nasze ubezpieczenie OC i AC decyduje się na kontynuowanie współpracy w kolejnym roku”
Już od 11 lata działa Polski Program Jakości Obsługi. Konsumenci dzielą się swoimi opiniami na temat firm. Oceny klientów były uzupełniane badaniami ankietowymi metodą CAWI na próbie 1685 respodentów.
Źródło: LINK4, gu.com.pl
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…
UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR. Dzięki…