LINK4 został uznany za najbardziej rozwojową i rozpoznawalną markę na polskim rynku w aż dwóch kategoriach: ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe. To kolejne po ubiegłorocznym godło Super Marki dla LINK4.
Tytuł Super Marki otrzymują firmy, które przez trzy lata z rzędu były nagradzane godłem Dobrej Marki, wyróżnienia przyznawanego przez Redakcje Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Otrzymują je najbardziej innowacyjne, rozwojowe i rozpoznawalne marki obecne na polskim rynku.
Agnieszka Wrońska, Prezes Zarządu LINK4 nie kryje zadowolenia: „ Kolejna Super Marka jest dla nas potwierdzeniem, że objęty kilka lat temu kierunek był słuszny i będziemy go konsekwentnie kontynuować. Nie boimy się podejmować trudnych decyzji i testować nowych rozwiązań. W końcu naszą wizją jest wyznaczanie kierunku dla ubezpieczeń przyszłości”.
W ramach Programu już po raz dziewiąty zostały przeprowadzone badania mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz zostały objęte głównie: pozycja rynkowa poszczególnych marek i ich progres, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów i klientów.
Po raz pierwszy LINK4 został nagrodzony godłem Dobra Marka w 2014 roku i tytuł otrzymał także w kolejnych dwóch latach. W 2017 roku natomiast po raz pierwszy uzyskał tytuł Super Marki, a sukces ten powtórzył także w 2018 roku.
Wyróżnienie Super Marki w dwóch ważnych kategoriach, czyli ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych, przypada w wyjątkowym okresie dla spółki. 2017 rok LINK4 zamknął z poziomem składki przypisanej brutto przekraczającym 1 miliard zł, a w 2018 roku spółka obchodzi 15-lecie działalności w Polsce.
Źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…