Categories: Aktualności

Link4 Mama – nowa propozycja ubezpieczenia dla rodziców

Ubezpieczenie LINK4 Mama to linia produktów ochronnych od LINK4 dedykowana przyszłym i obecnym rodzicom. W nowej ofercie rodzice mają do wyboru dwa rodzaje pakietów, z których mogą skorzystać w całości lub sprofilować je wedle własnych potrzeb. Kampanię wspiera wizerunkowo Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012.

 

„Nie bój się bać, każda mama tak ma”

 
Z myślą o świeżo upieczonych rodzicach, mających mnóstwo wątpliwości i obaw co do bezpieczeństwa nowo narodzonego dziecka ubezpieczyciel proponuje nową linię produktów pod marką LINK4 Mama. Hasłem „Nie bój się bać, każda mama tak ma” ubezpieczyciel przekonuje, że każdy strach można oswoić. Agnieszka Wrońska, Prezes Zarządu LINK4: „Kierujemy dziś ofertę do przyszłych i obecnych rodziców, bo wiemy, z jakimi obawami i wyzwaniami będą się mierzyć. Za LINK4 Mama stoi nowoczesny produkt, który reprezentuje ważne dla LINK4 wartości, takie jak otwartość, wzajemne wsparcie, poczucie wspólnoty czy dbałość o wartości rodzinne. W naszej firmie mamy cały pakiet wspierający rodziców i rodziny, a teraz chcemy wesprzeć także naszych klientów”.
 

LINK4 Mama kierowane jest zarówno do kobiet w ciąży, jak i rodziców, którzy już mają dzieci

 
Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4: „Pomożemy kobietom przejść przez okres oczekiwania na dziecko, pomożemy tuż po porodzie. Wesprzemy w trudnych sytuacjach, ale też w powrocie do pracy. W pakiecie LINK4 Mama jest pomoc m.in. psychologa, położnej, dietetyka, prawnika. Zapewnimy także organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarza w przypadku, gdy mama nagle zachoruje lub ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi. Ubezpieczymy dzieci z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków zarówno w szkole, jak i na zajęciach pozaszkolnych, czy na wakacjach. Obejmiemy też ochroną dzieci, które grają w piłkę nożną, uprawiają karate czy pasjonują się tańcem. A gdy dziecko nagle zachoruje lub złamie nogę, dowieziemy leki, sprzęt rehabilitacyjny i zorganizujemy korepetycje”.
 

Oferta dopasowana do indywidualnych potrzeb rodziców i dziecka

 
W nowej ofercie, zarówno przyszli, jak i obecni rodzice mają do wyboru dwa rodzaje pakietów, z których mogą skorzystać w całości lub sprofilować je wedle własnych potrzeb. W pakiecie LINK4 Mama klienci mogą skorzystać z NNW Mama oraz OC w życiu prywatnym. Drugi pakiet pod nazwą LINK4 Dziecko – można skonstruować dowolnie, włączając do niego dowolną liczbę produktów w ofercie. A są to: NNW Dziecko (suma ubezpieczenia do 100 tys. zł), obejmujące ochroną nie tylko następstwa nieszczęśliwych wypadków, ale też przypadki wstrząśnienia mózgu, pneumokoków i sepsy. Pakiet medyczny dla dziecka, w którym ubezpieczyciel zapewnia organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji oraz Pakiet Assistance Szybka Pomoc, w którym po nieszczęśliwym wypadku ubezpieczyciel zobowiąże się do dostarczenia i pokrycia kosztów leków i sprzętu rehabilitacyjnego, zorganizowania i pokrycia kosztów korepetycji dla dziecka, oraz zapewnienia łóżka szpitalnego.
 

Pakiet medyczny również dostępny

 
Decydując się na jeden z tych produktów lub oba jednocześnie, istnieje możliwość uzupełnienia ubezpieczenia o pakiet medyczny dla mamy.  W ramach polisy ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje połowę kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji. Oprócz tego zorganizuje pomoc prawną oraz Pakiet Assistance Szybka Pomoc z całodobowym concierge bez limitu.
 
Źródło: www.link4.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz
Tags: Agencja Link4 Link4 Dziecko Link4 Mama ubezpieczenie dla rodziców Ubezpieczenie dziecka

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

16 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

16 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

20 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago