Ubezpieczenie Link4 Mama otrzymało tytuł Odkrycia Roku 2018. Nagroda została przyznana przez komisję konkursową Laur Konsumenta. Największą zaletą tego produktu uznano elastyczność dotyczącą zakresu ubezpieczenia.
Na temat nagrody wypowiedziała się Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w Link4:
„LINK4 Mama to bardzo dobrze przemyślany produkt, poprzedzony badaniami, rozmowami i analizą dziesiątek forów internetowych, na których rodzice wymieniają się opiniami. Chcieliśmy stworzyć ofertę, która będzie w pełni odpowiadać na ich potrzeby czy obawy związane z rodzicielstwem. Ta nagroda potwierdza, że nam się udało”
Link4 Mama oferuje dwa pakiety, które można dostosować do swoich potrzeb. Pierwsza opcja to ubezpieczenie skierowane do rodziców i obejmuje m.in. ubezpieczenie NNW Mama z sumą do 50 tys. zł oraz OC w życiu prywatnym (z sumą gwarancyjną do 150 tys. zł). Produkt można również rozszerzyć o m.in. pakiet medyczny, ubezpieczenie ochrony prawnej i Assistance.
Drugi produkt Link4 Dziecko to jak sama nazwa wskazuje ochrona skierowana do dzieci. Polisa zawiera NNW z sumą do 100 tys. zł, która obejmuje następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz wstrząśnienia mózgu, pneumokoków i sepsy. Takie ubezpieczenie można również rozszerzyć o pakiet medyczny i Assistance.
Komisja konkursowa uznała, że możliwość dopasowania zakresu ochrony do swoich potrzeb to najmocniejsza strona tej oferty. To od rodziców zależy z jakiej ochrony chcą skorzystać. Link4 uruchomił tez specjalny kalkulator, który pokazuje dokładną cenę w zależności od wybranych parametrów.
Dla przypomnienia. Odkrycie Roku to tytuł przyznawany dla innowacyjnych produktów i usług, które pomimo krótkiej obecności na rynku wzbudzają duże zainteresowanie klientów. Tytuł przyznawany jest w ramach ogólnopolskiego projektu konsumenckiego Laur Konsumenta/Klienta.
Źródło: Link4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…