Ubezpieczenie Link4 Mama otrzymało tytuł Odkrycia Roku 2018. Nagroda została przyznana przez komisję konkursową Laur Konsumenta. Największą zaletą tego produktu uznano elastyczność dotyczącą zakresu ubezpieczenia.
Na temat nagrody wypowiedziała się Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w Link4:
„LINK4 Mama to bardzo dobrze przemyślany produkt, poprzedzony badaniami, rozmowami i analizą dziesiątek forów internetowych, na których rodzice wymieniają się opiniami. Chcieliśmy stworzyć ofertę, która będzie w pełni odpowiadać na ich potrzeby czy obawy związane z rodzicielstwem. Ta nagroda potwierdza, że nam się udało”
Link4 Mama oferuje dwa pakiety, które można dostosować do swoich potrzeb. Pierwsza opcja to ubezpieczenie skierowane do rodziców i obejmuje m.in. ubezpieczenie NNW Mama z sumą do 50 tys. zł oraz OC w życiu prywatnym (z sumą gwarancyjną do 150 tys. zł). Produkt można również rozszerzyć o m.in. pakiet medyczny, ubezpieczenie ochrony prawnej i Assistance.
Drugi produkt Link4 Dziecko to jak sama nazwa wskazuje ochrona skierowana do dzieci. Polisa zawiera NNW z sumą do 100 tys. zł, która obejmuje następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz wstrząśnienia mózgu, pneumokoków i sepsy. Takie ubezpieczenie można również rozszerzyć o pakiet medyczny i Assistance.
Komisja konkursowa uznała, że możliwość dopasowania zakresu ochrony do swoich potrzeb to najmocniejsza strona tej oferty. To od rodziców zależy z jakiej ochrony chcą skorzystać. Link4 uruchomił tez specjalny kalkulator, który pokazuje dokładną cenę w zależności od wybranych parametrów.
Dla przypomnienia. Odkrycie Roku to tytuł przyznawany dla innowacyjnych produktów i usług, które pomimo krótkiej obecności na rynku wzbudzają duże zainteresowanie klientów. Tytuł przyznawany jest w ramach ogólnopolskiego projektu konsumenckiego Laur Konsumenta/Klienta.
Źródło: Link4
Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…
Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…
Popularność rowerów, w tym tych z napędem elektrycznym, rośnie z każdym rokiem – podobnie jak…
Ponad 3 tysiące kierowców wzięło udział w kampanii LINK4 promującej bezpieczną jazdę. Teraz ruszyła kolejna…
INTER Polska wprowadza specjalną ofertę ubezpieczenia turystycznego dla studentów medycyny. Za mniej niż 200 zł…
Rower to więcej niż środek transportu – to styl życia, który warto chronić. Niestety nawet…