Aktualności

Link4 Mama odkryciem roku 2018

Ubezpieczenie Link4 Mama otrzymało tytuł Odkrycia Roku 2018. Nagroda została przyznana przez komisję konkursową Laur Konsumenta. Największą zaletą tego produktu uznano elastyczność dotyczącą zakresu ubezpieczenia.

 
Na temat nagrody wypowiedziała się Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w Link4:
 
„LINK4 Mama to bardzo dobrze przemyślany produkt, poprzedzony badaniami, rozmowami i analizą dziesiątek forów internetowych, na których rodzice wymieniają się opiniami. Chcieliśmy stworzyć ofertę, która będzie w pełni odpowiadać na ich potrzeby czy obawy związane z rodzicielstwem. Ta nagroda potwierdza, że nam się udało”
 

Dwa pakiety

 
Link4 Mama oferuje dwa pakiety, które można dostosować do swoich potrzeb. Pierwsza opcja to ubezpieczenie skierowane do rodziców i obejmuje m.in. ubezpieczenie NNW Mama z sumą do 50 tys. zł oraz OC w życiu prywatnym (z sumą gwarancyjną do 150 tys. zł). Produkt można również rozszerzyć o m.in. pakiet medyczny, ubezpieczenie ochrony prawnej i Assistance.
 
Drugi produkt Link4 Dziecko to jak sama nazwa wskazuje ochrona skierowana do dzieci. Polisa zawiera NNW z sumą do 100 tys. zł, która obejmuje następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz wstrząśnienia mózgu, pneumokoków i sepsy. Takie ubezpieczenie można również rozszerzyć o pakiet medyczny i Assistance.
 
Komisja konkursowa uznała, że możliwość dopasowania zakresu ochrony do swoich potrzeb to najmocniejsza strona tej oferty. To od rodziców zależy z jakiej ochrony chcą skorzystać. Link4 uruchomił tez specjalny kalkulator, który pokazuje dokładną cenę w zależności od wybranych parametrów.
 
Dla przypomnienia. Odkrycie Roku to tytuł przyznawany dla innowacyjnych produktów i usług, które pomimo krótkiej obecności na rynku wzbudzają duże zainteresowanie klientów. Tytuł przyznawany jest w ramach ogólnopolskiego projektu konsumenckiego Laur Konsumenta/Klienta.
 
Źródło: Link4

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

10 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

10 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago