W Warszawie odbyła się druga edycja PayU Lab – Międzynarodowego forum, którego pomysłodawcą jest firma PayU – jedna z największych na świecie dostawców usług płatniczych. Podczas Forum zostały wręczone nagrody za osiągniecia w obszarze on-line. W kategorii eCustomer Experience w ubezpieczeniach główna nagroda trafiła dla LINK4.
Trudno nie zauważyć wzrostu znaczenia branży eCommerce na polskim rynku i tym samym rosnącej liczby firm, które inwestują w sprzedaż internetową. W związku z tak dużym wzrostem znaczenia w tej branży PayU po raz drugi zorganizowało spotkanie dla liderów na rynku biznesu. Podczas spotkania zaprezentowano i omawiano najważniejsze trendy w eBiznesie. Do udziału w debacie zostali zaproszeni eksperci reprezentujący nowe technologie, branżę telekomunikacyjną, przedstawiciele sektorów energetycznych i ubezpieczeniowych.
Podczas Forum zostały po raz pierwszy wręczone nagrody PayU Lab Award. W kategorii eCustomer Experience w ubezpieczeniach główna nagroda trafiła dla LINK4, którą odebrał prezes LINK4 Tomasz Tarkowski.
PayU nagrodziło LINK4 za osiągniecia w działalności on-line. Firma LINK4 jest pionierem i liderem kanału direct na krajowym rynku. Ubezpieczyciel wzbogaca swoje usługi o dodatkowe benefity, które można uzyskać online: np. nawigacje NaviExpert, punkty Payback, czy zniżki w Karcie Dużej Rodziny. Oferuje także unikalne produkty dedykowane do transakcji online w ramach systemu gwarancji ubezpieczeniowych LINK4PAY.
Źródło: www.link4.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…