Konkurs Effie jest organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 2000 roku. Łącznie we wszystkich edycjach, licząc tegoroczną, zgłoszono 2 232 kampanie. W tym roku nie przyznano Grand Prix, natomiast rozdano aż 54 statuetki, w tym 7 złotych.
Towarzystwa Ubezpieczeniowe Link4 i Nationale-Nederlanden zostały nagrodzone w kategorii „Ubezpieczenia i inwestycje”.
Link 4 zdobył srebrne Effie 2017 za kampanię „Pierwszy dzwon”. Natomiast Nationale-Nederlanden otrzymało brązowe Effie 2017 za kampanię „Strażnik Przyszłości”.
Dla przypomnienia w reklamie „Pierwszy dzwon” wykorzystano melodię „Yes sir, I can buggie” wykonany przez hiszpański zespół Baccara. Właśnie na koncepcji piosenek z tekstem promującym produkty Link4, które są nagrane do melodii znanych przebojów jest oparta cała kampania reklamowa. Piosenkę śpiewaną przez Kasię Moś możesz zobaczyć tutaj.
Kampania „Strażnik przyszłości” od Nationale-Nederlanden ma pokazać rodzicom, że nie powinno się tracić energii na obawy o przyszłość swoich pociech, ale już dziś warto zainwestować w odpowiednie zabezpieczenie. Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu w Nationale-Nederlanden na temat kampanii powiedziała:
„Pokazujemy też, że każdy z nas powinien być dumny z tego, że zadbał o przyszłość najbliższych, ponieważ jest to krok w stronę spokojnego jutra, dający możliwość cieszenia się tym, co najważniejsze, czyli wspólnymi chwilami z rodziną”.
Spot „Strażnik Przyszłości” możesz zobaczyć tutaj.
Do konkursu Effie 2017 w tym roku zgłoszono 219 kampanii w 24 kategoriach. Zgłoszone prace zostały ocenione przez 104-osobowe jury, które pracowało pod opieką 8 przewodniczących grup eksperckich oraz głównego przewodniczącego, którym był Adam Pienkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska.
Źródło: wirtualnemedia.pl, gu.com.pl, YouTube
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…