Categories: Aktualności

LINK4 oswaja strachy rodziców już od roku

Z okazji pierwszej rocznicy obecności marki na rynku oraz obchodzonego 26 maja Dnia Matki LINK4 przygotował spot. Widzowie mogą zobaczyć dzieci opowiadające o swoich mamach, o miłości, czułości czy bezpieczeństwie.

Moja mama jest miłosna

Dzieci mówią o tym, co sprawia, że ich mamy czasem się boją, niepokoją i martwią. Przypominają, że wiedzą więcej niż dorosłym się czasem wydaje. Joanna Talaśka, Dyrektor Komunikacji Marketingowej LINK4 tłumaczy. „Przez cały rok przekonywaliśmy przyszłych i obecnych rodziców, że strach o dziecko jest naturalny i nie warto się go bać. Teraz pokazujemy im perspektywę najmłodszych. Dzieci naprawdę dużo widzą i mówią o tym zupełnie szczerze, a często niezwykle wzruszająco”.

LINK4 Mama na rynku już rok

Oferta od LINK4 dostępna w dwóch pakietach: dla rodziców i dla dzieci. Produkty od samego początku cieszą się dużym zainteresowaniem na rynku. Przez pierwszy rok swojego istnienia sprzedaż przekroczyła 150 proc. założonego planu. Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu w LINK4. „Jednym z powodów, dla których powstały produkty LINK4 Mama, była chęć dotarcia do nowych klientów. Chcieliśmy zainteresować naszą ofertą zarówno kobiety, jak i mężczyzn, którzy dotychczas nie zdecydowali się na zakup ubezpieczenia oferowanego przez LINK4. I ten cel zrealizowaliśmy z sukcesem, bo ponad połowa klientów kupujących produkty LINK4 Mama nigdy wcześniej nie była ubezpieczona w naszej firmie”.

Dwa pakiety do wyboru

W linii produktowej LINK4 Mama klienci mają do wyboru dwa pakiety, które mogą układać wedle własnych potrzeb. Pierwszy jest skierowany do rodziców i obejmuje ubezpieczenie NNW Mama z sumą ubezpieczenia do 50 tys. zł oraz OC w życiu prywatnym (z sumą gwarancyjną do 150 tys. zł), z możliwością rozszerzenia o pakiet medyczny, ubezpieczenie pomocy prawnej i pakiet Assistance. Drugi dedykowany jest dzieciom i zawiera ubezpieczenie NNW (z sumą ubezpieczenia do 100 tys. zł), obejmującą ochroną nie tylko następstwa nieszczęśliwych wypadków, ale też przypadki wstrząśnienia mózgu, pneumokoków i sepsy. Ubezpieczenie dziecka można powiększyć o pakiet medyczny i Assistance.

Ubezpieczenie jak szkolne NNW

Zaletą pakietu dla dzieci, którą często wskazują klienci, jest ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.  Ubezpieczenie może z powodzeniem zastąpić tzw. szkolne NNW. Ubezpieczenie działa nie tylko w szkole, ale także na zajęciach pozalekcyjnych, nawet tak kontuzjogennych jak zajęcia karate. To właśnie dlatego najwyższy poziom sprzedaży pakietów dla dzieci przypada na wrzesień, gdy do szkół wracają uczniowie.

Sprzedaż oferty wspierają innowacyjne kalkulatory na stronie link4mama.pl, za które w kwietniu br. firma została nagrodzona tytułem Lider 2018 w konkursie Techno Biznes „Gazety Bankowej”, a wcześniej brązową statuetką w prestiżowym konkursie MIXX Awards za przystępność i praktyczność rozwiązania w kategorii User Experience.

Informacja prasowa Źródło: www.link4.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

18 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

18 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

21 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago