Aktualności

LINK4 podsumowuje drugą edycję kampanii „Doceniamy Dobrych Kierowców” 

Druga edycja konkursu LINK4 zakończyła się imponującymi wynikami. Ponad 3 tysiące kierowców przejechało łącznie 3,22 miliona kilometrów, a średni wynik oceny stylu jazdy wyniósł 93,7 proc. Kampania ubezpieczyciela pokazuje, że rozwaga za kierownicą nie tylko się opłaca, ale także realnie wpływa na bezpieczeństwo na drogach. 

Kierowcy pod lupą NaviExpert 

W drugiej edycji konkursu LINK4 każdy kilometr jazdy był monitorowany przez nawigację NaviExpert, która oceniała przestrzeganie przepisów, płynność prowadzenia oraz styl jazdy. Dzięki temu możliwe było rzetelne wskazanie uczestników, którzy wykazali się największą odpowiedzialnością na drodze. 

– Uczestnicy naszej kampanii z miesiąca na miesiąc osiągają coraz lepsze wyniki. To dla nas ogromna satysfakcja, ponieważ wiemy, że każda osoba jeżdżąca przepisowo pomaga ograniczać liczbę wypadków na polskich drogach. Tym razem aż czterech kierowców nie popełniło żadnego błędu w trakcie prowadzenia samochodu, a każdy z nich przejechał ponad tysiąc kilometrów. W pierwszej trzynastce wynik sięgnął aż 99,9 procent, a najlepsze 150 osób uzyskało 98,6 procent. To pokazuje, że pozytywna motywacja ma sens i przekłada się na poprawę bezpieczeństwa w ruchu drogowym – mówi Rafał Jakubowiak, dyrektor Pionu Marketingu LINK4. 

Motywacja do lepszej jazdy 

Z opublikowanych informacji wynika, że zwycięzca drugiej edycji konkursu otrzymał nowoczesny smartfon, natomiast osoby z drugiego i trzeciego miejsca zostały nagrodzone wideorejestratorem oraz kartą paliwową o wartości 500 zł. Co więcej, także laureaci z pierwszego tysiąca miejsc otrzymali karty paliwowe w wysokości od 50 do 400 zł (w zależności od zajętej pozycji w rankingu). Ważnym elementem konkursu jest brak kar za błędy popełnione na drodze. W praktyce oznacza to, że uczestnicy mogą tylko zyskać. Analiza wyników pokazuje też, że kierowcy osiągający najlepsze rezultaty jeździli bardziej przewidywalnie, unikali gwałtownego hamowania i przyspieszania oraz zachowywali większą ostrożność w trudnych sytuacjach drogowych. Takie zmiany niewątpliwie wpływają nie tylko na pojedynczego uczestnika, ale przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym ogółem. 

Bezpieczna jazda w praktyce 

Jak możemy przeczytać, trzecia edycja konkursu potrwa do końca grudnia. Do udziału w nim mogą przystąpić wszyscy kierowcy posiadający ubezpieczenie komunikacyjne w LINK4. Wystarczy opłacić umowę, pobrać i uruchomić aplikację NaviExpert, wprowadzić numer polisy oraz zaakceptować wymagane zgody. Uczestnicy mogą śledzić swoje wyniki w czasie rzeczywistym, a już po przejechaniu 500 kilometrów z włączoną aplikacją kwalifikują się do rywalizacji o nagrody, w tym smartfony, kamery samochodowe i bony paliwowe. Konkurs pokazuje, że codzienna jazda może przynosić wymierne efekty, a systematyczna kontrola stylu prowadzenia pojazdu wpływa na poprawę bezpieczeństwa i utrwalanie dobrych nawyków. 

Szczegółowe informacje na temat kampanii można znaleźć na stronie www.link4.pl/doceniamy-dobrych-kierowcow 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Prawie 3,5 tysiąca brokerów wzięło udział w szkoleniach UNIQA 

W 2025 roku UNIQA po raz kolejny zrealizowała program Akcelerator Wiedzy Brokera, wspierający rozwój kompetencji…

2 tygodnie ago

InterRisk zachęca klientów do korzystania z powiadomień UFG 

Niestety coraz częstsze próby wyłudzeń polis komunikacyjnych zmuszają właścicieli pojazdów do większej czujności. Dlatego InterRisk apeluje, by…

2 tygodnie ago

Jak przygotować szkic kolizji drogowej? 

Szkic sytuacyjny często decyduje o tym, jak ubezpieczyciel oceni przebieg zdarzenia. Prosty rysunek potrafi rozwiać…

2 tygodnie ago

Cyfrowa zmiana w PZU nabiera tempa – nowa strategia IT na lata 2025–2027 

Grupa PZU uruchamia nową strategię IT na lata 2025–2027. Jej celem jest rozwój kompetencji technologicznych,…

2 tygodnie ago

Sieć Placówek Partnerskich Generali liczy już 500 lokalizacji 

Generali zakończyło pierwszy etap rozwoju sieci Placówek Partnerskich. W całej Polsce działa już 500 punktów ubezpieczyciela.…

2 tygodnie ago

PZU podsumowuje rok wyjątkowym projektem edukacyjno-kulturalnym 

PZU zakończyło rok projektem, który przypomniał o 1000-letniej historii Polski. W ośmiu miastach uczestnicy mogli poznawać tradycję…

2 tygodnie ago