Categories: Bez krawata

Link4 pyta kierowców o absurdy polskich ubezpieczycieli

Pod koniec ubiegłego roku firma Link4 zbadała opinie kierowców na temat absurdów, które ich zdaniem istnieją w przepisach polskich ubezpieczycieli. Jak wynika z badań kierowcy mają na ten temat wiele do powiedzenia.

Kierowcy nie szczędzili ostrych opinii na temat absurdów w przepisach dotyczących ubezpieczeń. Jak wynika z ankiet, respondenci zirytowani są m.in.: pochopnym odbieraniem zniżek przez firmy ubezpieczeniowe i niejasne dla kierowców procedury wypłaty odszkodowań. Dla firmy odpowiedzi kierowców były inspiracją do stworzenia nowych ofert, które właśnie wchodzą na rynek.
 
Jak wynika z raportu, kierowcy najbardziej niezadowoleni są z: druczków, gwiazdek i ograniczeń, które stosują firmy ubezpieczeniowe. Badanym nie podoba się m.in.: utrata zniżek z autocasco przy małej szkodzie (17% wskazań), utrata zniżek, gdy mała szkoda przydarzyła się po wielu latach bezwypadkowej jazdy (15%), utrata zniżek AC, gdy właściciel pojazdu nie przyczynił się do szkody, zbyt rozbudowana dokumentacja przy zgłaszaniu szkody i zbyt duża liczba wyłączeń ograniczających wypłatę odszkodowania (we wszystkich trzech przypadkach po 13%) oraz lepsze traktowanie nowych klientów niż dotychczasowych (11%).
 
W związku z odpowiedziami, łatwiej jest konstruować ofertę, która uwzględni preferencje kierowców. Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej w Link4 dodaje: „Chcemy wiedzę z badań wśród kierowców wykorzystywać do tworzenia zdroworozsądkowych rozwiązań, które przynoszą klientom realne korzyści. Dlatego wprowadzamy nową ofertę dla klientów, którzy posiadają bezszkodową historię autocasco w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym (minimum trzyletnią). Jeśli wykupią polisę OC+AC w Link4 mają zagwarantowane, że nie utracą zniżek w kolejnym roku ubezpieczenia, nawet gdy przydarzy im się stłuczka, jeśli jej wartość nie przekroczy 2,5 tys. zł. Oferta dotyczy zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów Link4”.

Źródło: www.link4.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

3 dni ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

3 dni ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

4 dni ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

4 dni ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

4 dni ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

4 dni ago