Pod koniec ubiegłego roku firma Link4 zbadała opinie kierowców na temat absurdów, które ich zdaniem istnieją w przepisach polskich ubezpieczycieli. Jak wynika z badań kierowcy mają na ten temat wiele do powiedzenia.
Kierowcy nie szczędzili ostrych opinii na temat absurdów w przepisach dotyczących ubezpieczeń. Jak wynika z ankiet, respondenci zirytowani są m.in.: pochopnym odbieraniem zniżek przez firmy ubezpieczeniowe i niejasne dla kierowców procedury wypłaty odszkodowań. Dla firmy odpowiedzi kierowców były inspiracją do stworzenia nowych ofert, które właśnie wchodzą na rynek.
Jak wynika z raportu, kierowcy najbardziej niezadowoleni są z: druczków, gwiazdek i ograniczeń, które stosują firmy ubezpieczeniowe. Badanym nie podoba się m.in.: utrata zniżek z autocasco przy małej szkodzie (17% wskazań), utrata zniżek, gdy mała szkoda przydarzyła się po wielu latach bezwypadkowej jazdy (15%), utrata zniżek AC, gdy właściciel pojazdu nie przyczynił się do szkody, zbyt rozbudowana dokumentacja przy zgłaszaniu szkody i zbyt duża liczba wyłączeń ograniczających wypłatę odszkodowania (we wszystkich trzech przypadkach po 13%) oraz lepsze traktowanie nowych klientów niż dotychczasowych (11%).
W związku z odpowiedziami, łatwiej jest konstruować ofertę, która uwzględni preferencje kierowców. Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej w Link4 dodaje: „Chcemy wiedzę z badań wśród kierowców wykorzystywać do tworzenia zdroworozsądkowych rozwiązań, które przynoszą klientom realne korzyści. Dlatego wprowadzamy nową ofertę dla klientów, którzy posiadają bezszkodową historię autocasco w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym (minimum trzyletnią). Jeśli wykupią polisę OC+AC w Link4 mają zagwarantowane, że nie utracą zniżek w kolejnym roku ubezpieczenia, nawet gdy przydarzy im się stłuczka, jeśli jej wartość nie przekroczy 2,5 tys. zł. Oferta dotyczy zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów Link4”.
Źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…