Categories: Aktualności

Link4: Rekordzista programu „Kasa Wraca” z nagrodą o wartości 1,2 tys. zł

Program Link4 „Kasa Wraca” funkcjonuje już od roku. To okazja do tego, by podsumować program w którym kierowcy zdobywają premie finansowe za bezpieczny styl jazdy. Ubezpieczeni w Link4 kierowcy wygenerowali w sumie ponad 380 tys. zł premii. Rekordzista ma na swoim profilu nagrodę o wartości prawie 1,2 tys. zł.

 

Program „Kasa Wraca” już od roku dostępny w Link4

 
Korzystając z modułu Kasa Wraca w nawigacji NaviExpert – partnerzy projektu, użytkownicy otrzymują na bieżąco informacje o stylu jazdy, przepisowości i generowanych nagrodach. Po zamknięciu pierwszych okresów rozliczeniowych 94% ubezpieczonych zdecydowało się kontynuować swój udział w programie. Ten niema 100 procentowy udział odnowień świadczy o stałym zainteresowaniu ubezpieczonych w Link4 właścicieli pojazdów: „Wysoki udział odnowień wśród klientów telematycznych potwierdza, że mają oni pozytywne doświadczenia w programie. Naszym nadrzędnym celem jest promowanie bezpieczeństwa na drogach, ale bardzo dużą uwagę przykładamy także do budowania regularnych relacji z naszymi klientami, dla których kontakt z ubezpieczycielem powinien być łatwy i intuicyjny” – tłumaczy Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link.
 

W ciągu roku do programu Kasa Wraca przekonało się 15 tys. klientów ubezpieczyciela, którzy regularnie jeżdżą z włączoną aplikacją

 
W dużym stopniu to mężczyźni w wieku 33-45 lat, którzy poruszają się po polskich drogach ok. 9-letnimi samochodami, w wielu przypadkach niemieckich marek. Użytkownicy programu jeżdżą najczęściej po obszarach miejskich: Warszawie, Poznaniu i aglomeracji śląskiej. Zazwyczaj swoją polisę opłacają bezgotówkowo.
 
Kierowcy mogą śledzić wysokość przyznanych nagród na stronie internetowej
 
Od 16 maja wszyscy zainteresowani programem Kasa Wraca mogą na stronie internetowej ubezpieczyciela śledzić wysokość nagród, które codziennie są generowane przez telematycznych kierowców. Dotychczas użytkownicy promocji zgromadzili ponad 380 tys. zł nagród, a rekordzista wygenerował na swoim profilu 1185 zł. Użytkownicy pokonali już 22 mln km. „Nowe technologie mają sens, jeśli spełniają oczekiwania ich odbiorców. Dlatego od początku założyliśmy, że musimy pozostać otwarci na opinie klientów o programie i wsłuchiwać się w ich sugestie. Dzięki temu mamy dziś produkt dobrze dopasowany do jego użytkowników i który odpowiada na ich potrzeby”– dodaje szefowa Link4.
 

Trochę zmian dzięki sugestiom klientów

 
Ze względu na opinie klientów na początku kwietnia br. r. uległy zmianie warunki promocji. Modyfikacji uległy m.in.: podział udziału wartości nagrody wynikający z kategorii „Płynna” i „Przepisowa” jazda (50%) oraz kategorii „Profil Klienta” (50%). Nowy algorytm płynniej także przechodzi pomiędzy profilami kierowców.
 
Źródło: www.link4.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

3 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

3 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

3 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

3 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

3 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

3 dni ago