Aktualności

LINK4 skraca czas rejestracji szkód komunikacyjnych 

LINK4 wprowadził internetowe, w pełni automatyczne formularze do zgłaszania szkód komunikacyjnych. Dzięki prostemu interfejsowi, spersonalizowanym podpowiedziom i integracji z CEPiK proces rejestracji jest szybszy, wygodniejszy i bardziej przejrzysty, zarówno dla klientów, jak i dla pracowników ubezpieczyciela. 

Nowy wymiar obsługi klienta 

LINK4 uruchomił nowoczesne i całkowicie automatyczne formularze do zgłaszania szkód komunikacyjnych. Cyfrowe narzędzie pozwala zgłosić szkodę w zaledwie kilka minut, bez konieczności uzupełniania wielu dokumentów czy dosyłania dodatkowych załączników. Co więcej, formularz automatycznie dostosowuje treść pytań do rodzaju szkody, co znacząco przyspiesza cały proces. 

– Wkroczyliśmy w nowy wymiar obsługi klienta. Uruchomiliśmy nowoczesne, internetowe formularze do zgłaszania szkód komunikacyjnych, które sprawiają, że proces jest wygodniejszy, szybszy i skuteczniejszy. Zależało nam, aby były zautomatyzowane i dynamicznie dostosowywały się do konkretnego rodzaju szkody. Jest to pierwszy element w pełni automatycznej i inteligentnej likwidacji szkód – mówi Marek Wasilewski, dyrektor Pionu Szkód w LINK4. 

Nowy system eliminuje konieczność podawania wielu danych ręcznie, co ułatwia obsługę i zmniejsza liczbę formalności. To rozwiązanie nie tylko odciąża klientów, ale również porządkuje procesy wewnętrzne w firmie. 

Mniej formalności, większa efektywność 

Największą przewagą nowego rozwiązania jest prostota. Klienci nie muszą przesyłać prawa jazdy czy dowodu rejestracyjnego, ponieważ formularz sam pobiera dane z zewnętrznych źródeł, m.in. z CEPiK. Automatyzacja umożliwia także szybsze wykrywanie regresów i szkód osobowych. 

– Nowe formularze są bardziej przyjazne dla klienta, dzięki integracji z zewnętrznymi źródłami danych takimi jak CEPiK. Nie wymagają podawania dużej ilości danych i dodatkowych dokumentów jak np. prawo jazdy. Dzięki zaimplementowanym automatyzmom zmniejsza się także liczba czynności do wykonania w procesie obsługi szkody po stronie naszych pracowników – mówi Ewelina Kamińska-Lonty, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych i Majątkowych w LINK4. 

Ubezpieczyciel podkreśla, że automatyczne rozwiązania sprawiają, że pracownicy zyskują więcej czasu na bezpośredni kontakt i pomoc klientowi w trudniejszych przypadkach. A ograniczenie manualnego przetwarzania dokumentów zmniejsza ryzyko błędów. 

Kierunek: pełna automatyzacja 

LINK4 zapowiada dalszy rozwój narzędzia. Z opublikowanych informacji wynika, że kolejnym etapem będzie umożliwienie wypłaty odszkodowania w czasie rzeczywistym dla części mniejszych szkód. 

– Narzędzie będziemy dalej rozwijać, by jeszcze bardziej przyspieszyć proces likwidacji szkody, a w przypadku części mniejszych szkód pozwolić na wypłatę odszkodowania w czasie rzeczywistym. Już wkrótce rejestracja będzie zawierać informację o wyliczonej kwocie odszkodowania, a decyzja w sprawie zapadnie automatycznie. Wszystko w jednym procesie – dodaje Marek Wasilewski. 

Dzięki nowym formularzom LINK4 wchodzi w etap, w którym obsługa klienta w obszarze szkód komunikacyjnych staje się nie tylko szybsza, ale i bardziej intuicyjna. Niewątpliwie to dobry krok w stronę pełnej automatyzacji procesów i dalszego zwiększania satysfakcji klientów. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Prawie 3,5 tysiąca brokerów wzięło udział w szkoleniach UNIQA 

W 2025 roku UNIQA po raz kolejny zrealizowała program Akcelerator Wiedzy Brokera, wspierający rozwój kompetencji…

1 tydzień ago

InterRisk zachęca klientów do korzystania z powiadomień UFG 

Niestety coraz częstsze próby wyłudzeń polis komunikacyjnych zmuszają właścicieli pojazdów do większej czujności. Dlatego InterRisk apeluje, by…

1 tydzień ago

Jak przygotować szkic kolizji drogowej? 

Szkic sytuacyjny często decyduje o tym, jak ubezpieczyciel oceni przebieg zdarzenia. Prosty rysunek potrafi rozwiać…

2 tygodnie ago

Cyfrowa zmiana w PZU nabiera tempa – nowa strategia IT na lata 2025–2027 

Grupa PZU uruchamia nową strategię IT na lata 2025–2027. Jej celem jest rozwój kompetencji technologicznych,…

2 tygodnie ago

Sieć Placówek Partnerskich Generali liczy już 500 lokalizacji 

Generali zakończyło pierwszy etap rozwoju sieci Placówek Partnerskich. W całej Polsce działa już 500 punktów ubezpieczyciela.…

2 tygodnie ago

PZU podsumowuje rok wyjątkowym projektem edukacyjno-kulturalnym 

PZU zakończyło rok projektem, który przypomniał o 1000-letniej historii Polski. W ośmiu miastach uczestnicy mogli poznawać tradycję…

2 tygodnie ago