Aktualności

Link4 śpiewająco promuje aplikacje bazującą na rozwiązaniach telematycznych

Artystki zespołu The Chance śpiewająco zachęcają do skorzystania z telematycznego programu Link4 Kasa Wraca. To nowa odsłona kampanii promującej aplikację bazującą na rozwiązaniach telematycznych.

 
W najnowszej reklamie ubezpieczyciel stawia na swój innowacyjny projekt oparty o telemetrię – Link4 Kasa Wraca, poprzez który zachęca do czerpania korzyści z bezpiecznego stylu jazdy.
 
Przypomnijmy, że od kwietnia br., firma dodaje gratis do każdego ubezpieczenia komunikacyjnego OC lub do pakietu OC+AC nawigację samochodową NaviExpert z zawartą w niej aplikacją LINK4 Kasa Wraca. Aplikacja bazująca na rozwiązaniach telematycznych pozwala ocenić styl jazdy kierowcy – zlicza m.in. przejechany dystans, a także płynne oraz bezpieczne kilometry.
 

Ubezpieczyciel bierze pod uwagę przede wszystkim przekroczenia prędkości

 
Oceniając styl jazdy kierowcy ubezpieczyciel bierze pod uwagę przede wszystkim przekroczenia prędkości (liczbę przekroczeń na danym dystansie w terenie zabudowanym i niezabudowanym), liczbę gwałtownych przyspieszeń i hamowań, także ich siłę, czas trwania i częstotliwość oraz średni dystans pokonany w ciągu dnia i nocy. Kierowcy preferujący bardziej dynamiczny styl jazdy nie będą karani wyższą składką – po prostu nie otrzymają premii, czyli zwrotu części składki.
 

Niemal 8 tysięcy kierowców skorzystało już z nawigacji

 
Dotychczas z aplikacji skorzystało prawie 8 tys. osób, które przejechały ponad 8,7 mln km. Ostrożniejsi na drogach kierowcy uzyskali średnio 560 zł premii.
 

Śpiewająca reklama

 
Nowa reklama, podobnie jak poprzednie, została utrzymana w stylistyce przebojów muzycznych, które zostały specjalnie zaaranżowane na potrzeby ubezpieczyciela. Tym razem widzowie mogą usłyszeć przebój zespołu Roxette pt.: „Sleeping in my car”.
 
 
Źródło: www.link4.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

10 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

10 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago