Od dzisiaj Link4 wspólnie z Tesco Finanse oferują klientom sieci sklepów Tesco polisę NNW połączoną z ubezpieczeniem na wypadek powikłań po ugryzieniu przez kleszcze lub inne owady.
Jak wskazują dane Polskiej Izby Ubezpieczeń, w okresie od stycznia do września 2016 dodatkową polisę wybrało 30% więcej Polaków niż jeszcze rok wcześniej. W ciągu ostatnich dwóch lat nasi klienci kupili ponad 130 tys. rowerów z ubezpieczeniem od kradzieży.
„W połowie marca wprowadziliśmy zupełnie nowe ubezpieczenie dla zwierząt domowych od następstw nieszczęśliwych wypadków, a w kwietniu poszerzamy naszą ofertę o ubezpieczenie osób od następstw nieszczęśliwych wypadków, w tym na wypadek powikłań po ukąszeniach kleszczy i innych owadów. Tego typu polisa to rozwiązanie dla wszystkich osób obawiających się coraz groźniejszych powikłań jak: borelioza, odkleszczowe zapalenie mózgu, objawy anafilaktyczne czy uczulenia. W razie wystąpienia powikłań, w ramach polisy możemy liczyć na refundację leków, a dodatkowo jesteśmy objęci atrakcyjną polisą w razie nieszczęśliwego wypadku” – wyjaśnia Celestyna Nowak-Pędrak, menadżer zespołu Tesco Finanse.
Produkt ochronny jest skierowany do osób obawiających się coraz groźniejszych powikłań, takich jak borelioza, odkleszczowe zapalenie mózgu, a w przypadku wyjazdów za granicę nawet malaria. Mikołaj Kozieł, dyrektor Rozwoju Sprzedaży B2B Link4 dodaje:
„W razie wystąpienia powikłań Link4 zrefunduje koszty leków do 2 tys. zł, a dodatkowo klient jest objęty polisą NNW z sumą ubezpieczenia 20 tys. zł i zwrotem kosztów pobytu w szpitalu do 1 tys. zł. Roczny koszt polisy to 90 zł”.
Źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…