LINK4 znosi wyłączenie dotyczące szkód które powstały, gdy klient był pod wpływem alkoholu. Dotychczas Ogólne Warunki Ubezpieczenia turystycznego całkowicie wyłączały odpowiedzialność ubezpieczyciela za tego typu zdarzenia.
Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w LINK4 wyjaśnia: „Rezygnujemy z tego wyłączenia i będziemy odpowiadać także za szkody, które powstały nawet wtedy, gdy nasz klient pozwolił sobie podczas urlopu na lampkę wina, piwo czy drinka. Rozumiemy, że w czasie wakacji odrobina alkoholu, np. do posiłku, jest dopuszczalna. Jako rozsądny ubezpieczyciel nie możemy udawać, że tego nie ma.Z całą stanowczością podkreśla jednak, że tego typu zmiany nie zwalniają z odpowiedzialności, którą każdy z nas powinien wziąć za siebie. Także podczas wakacyjnego relaksu. Wyjazd, słońce i letnia beztroska nie zwalnia z myślenia. Pływanie czy uprawianie innych sportów po alkoholu jest po prostu skrajnie nieodpowiedzialne i może skończyć się tragicznie. Należy o tym pamiętać. A wtedy może nie być potrzebne już żadne, nawet najlepsze ubezpieczenie”.
Ubezpieczenie turystyczne Podróże w LINK4 to gwarancja pomocy w razie wypadku lub choroby podczas podróży zagranicznej. W takiej sytuacji ubezpieczyciel pokryje koszty m.in.: konsultacji lekarskich, badań i zabiegów ambulatoryjnych, zakupu niezbędnych lekarstw i środków opatrunkowych, transportu do placówki medycznej, hospitalizacji. Dodatkowo ubezpieczony może skorzystać z szeregu świadczeń assistance, np.: transportu do Polski, o ile w związku z nagłym zachorowaniem lub nieszczęśliwym wypadkiem wymaga tego jego stan zdrowia, poszukiwań i ratownictwa w górach lub na wodzie, opieki i transportu dzieci do kraju lub opieki nad zwierzętami w czasie hospitalizacji osoby ubezpieczonej.
Źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…