LINK4 udostępniło dla swoich agentów nowy kalkulator komunikacyjny, który dzięki połączeniu z bazami CEPiK i Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego umożliwia szybkie wyliczenie oferty. Wystarczy wprowadzić trzy parametry, aby na jednym ekranie otrzymać porównanie cen OC, Smart Casco i AC.
LINK4 poinformowało o wprowadzeniu nowego kalkulatora komunikacyjnego. Jak możemy przeczytać, narzędzie powstało w oparciu o doświadczenia zebrane wśród agentów i zewnętrzne źródła. CEPiK to państwowy system informatyczny, który obejmuje Centralną Ewidencję Kierowców (CEK) oraz Centralną Ewidencję Pojazdów (CEP). System ten gromadzi między innymi, dane o pojazdach i ich właścicielach oraz o kierowcach.
– Cały czas wprowadzamy innowacje zgodne z naszą wizją, że ubezpieczenia powinny być proste. Nowy kalkulator, który właśnie oddajemy w ręce agentów, to wspólna praca ekspertów z wielu obszarów, m.in. IT, Sprzedaży Agencyjnej, Strategii Ubezpieczeniowej, a także Centrum Zarządzania Procesami Ofertowymi. Jego głównym celem było maksymalne skrócenie drogi, jaką musi pokonać agent, by poznać cenę polisy dla klienta. Bardzo nas cieszy, że nasi Partnerzy widzą zmiany i oceniają je pozytywnie – mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes zarządu LINK4.
Z opublikowanych informacji wynika, że agenci mogą wyliczyć ofertę wpisując jedynie trzy paramenty, takie jak numer rejestracyjny auta, numer PESEL, sposób użytkowania pojazdu.
– Integracja z CEPiK to duże ułatwienie nie tylko dla agentów i klientów, ale także dla ubezpieczyciela, bo pozyskanie w szybki sposób tych informacji z centralnych baz danych jest kluczowym elementem odpowiedniej oceny ryzyka i kalkulacji składki. Przygotowujemy już kolejne funkcjonalności w Strefie Agenta, bo zdajemy sobie sprawę, jak bardzo takie narzędzia ułatwiają pracę naszym Partnerom. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni z opinii, jakie agenci wyrażają nie tylko w badaniu satysfakcji, ale też na webinarach szkoleniowych, które dla nich organizujemy – podkreśla Katarzyna Wojdyła, członek zarządu LINK4.
Co więcej, kalkulator komunikacyjny w Strefie Agenta zmienił się także wizualnie. Przebudowano całkowicie ekran składki, a także rozszerzono proces identyfikacji klienta i pojazdu. Eksperci ubezpieczyciela od UX (user experience) zadbali o to, aby korzystanie z kalkulatora było proste i intuicyjne. Dzięki wprowadzonym zmianiom narzędzie zyskało nowoczesny wygląd, który wyróżnia się wśród konkurencji.
Platforma obsługowo-sprzedażowa dla agentów współpracujących z LINK4 pozwala pośrednikom szybko wyliczyć polisę komunikacyjną i przekazać dokumenty polisowe. Ubezpieczyciel wspiera agentów także poprzez specjalną infolinię – to tam można otrzymać pomoc w rozwiązywaniu problemów z obsługą techniczną oraz potrzebne informacje o produktach.
– Niewątpliwie ostatnia zmiana kalkulatora LINK4 spodoba się agentom. Nowy kalkulator jest prosty w obsłudze i bardzo szybko można spolisować ofertę, co z pewnością przyczyni się do zwiększenia sprzedaży. Patrząc okiem młodego agenta, wiem jak duże znaczenie ma przejrzystość programu i dobry kontakt z menadżerem. Ta niezwykle pozytywna zmiana sprawia, że z przyjemnością liczę nowe oferty. Duże brawa! – ocenia współpracująca z LINK4 agentka Katarzyna Kalińska.
Źródło: LINK4
Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…
Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…
Choć obowiązkowe ubezpieczenie OC zapewnia szeroką ochronę w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim, nie działa…
Niepewność wobec diagnozy lub sposobu leczenia to codzienność wielu pacjentów. Jednak druga opinia medyczna daje…
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła zmianę formy prawnej TUZ Ubezpieczenia z towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych na spółkę…
Warszawa, Lublin i Olsztyn to liderzy najnowszego rankingu jakości życia PZU Lokalnie. Wyniki opracowane we…