Aktualności

LINK4 wprowadza nowy kalkulator komunikacyjny dla agentów

LINK4 udostępniło dla swoich agentów nowy kalkulator komunikacyjny, który dzięki połączeniu z bazami CEPiK i Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego umożliwia szybkie wyliczenie oferty. Wystarczy wprowadzić trzy parametry, aby na jednym ekranie otrzymać porównanie cen OC, Smart Casco i AC. 

Nowy kalkulator komunikacyjny dla agentów 

LINK4 poinformowało o wprowadzeniu nowego kalkulatora komunikacyjnego. Jak możemy przeczytać, narzędzie powstało w oparciu o doświadczenia zebrane wśród agentów i zewnętrzne źródła. CEPiK to państwowy system informatyczny, który obejmuje Centralną Ewidencję Kierowców (CEK) oraz Centralną Ewidencję Pojazdów (CEP). System ten gromadzi między innymi, dane o pojazdach i ich właścicielach oraz o kierowcach. 

– Cały czas wprowadzamy innowacje zgodne z naszą wizją, że ubezpieczenia powinny być proste. Nowy kalkulator, który właśnie oddajemy w ręce agentów, to wspólna praca ekspertów z wielu obszarów, m.in.  IT, Sprzedaży Agencyjnej, Strategii Ubezpieczeniowej, a także Centrum Zarządzania Procesami Ofertowymi. Jego głównym celem było maksymalne skrócenie drogi, jaką musi pokonać agent, by poznać cenę polisy dla klienta. Bardzo nas cieszy, że nasi Partnerzy widzą zmiany i oceniają je pozytywnie – mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes zarządu LINK4. 

Szybkie wyliczenie oferty 

Z opublikowanych informacji wynika, że agenci mogą wyliczyć ofertę wpisując jedynie trzy paramenty, takie jak numer rejestracyjny auta, numer PESEL, sposób użytkowania pojazdu. 

Integracja z CEPiK to duże ułatwienie nie tylko dla agentów i klientów, ale także dla ubezpieczyciela, bo pozyskanie w szybki sposób tych informacji z centralnych baz danych jest kluczowym elementem odpowiedniej oceny ryzyka i kalkulacji składki. Przygotowujemy już kolejne funkcjonalności w Strefie Agenta, bo zdajemy sobie sprawę, jak bardzo takie narzędzia ułatwiają pracę naszym Partnerom. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni z opinii, jakie agenci wyrażają nie tylko w badaniu satysfakcji, ale też na webinarach szkoleniowych, które dla nich organizujemy – podkreśla Katarzyna Wojdyła, członek zarządu LINK4. 

Co więcej, kalkulator komunikacyjny w Strefie Agenta zmienił się także wizualnie. Przebudowano całkowicie ekran składki, a także rozszerzono proces identyfikacji klienta i pojazdu. Eksperci ubezpieczyciela od UX (user experience) zadbali o to, aby korzystanie z kalkulatora było proste i intuicyjne. Dzięki wprowadzonym zmianiom narzędzie zyskało nowoczesny wygląd, który wyróżnia się wśród konkurencji. 

Wsparcie dla agentów ubezpieczeniowych 

Platforma obsługowo-sprzedażowa dla agentów współpracujących z LINK4 pozwala pośrednikom szybko wyliczyć polisę komunikacyjną i przekazać dokumenty polisowe. Ubezpieczyciel wspiera agentów także poprzez specjalną infolinię – to tam można otrzymać pomoc w rozwiązywaniu problemów z obsługą techniczną oraz potrzebne informacje o produktach. 

– Niewątpliwie ostatnia zmiana kalkulatora LINK4 spodoba się agentom. Nowy kalkulator jest prosty w obsłudze i bardzo szybko można spolisować ofertę, co z pewnością przyczyni się do zwiększenia sprzedaży. Patrząc okiem młodego agenta, wiem jak duże znaczenie ma przejrzystość programu i dobry kontakt z menadżerem. Ta niezwykle pozytywna zmiana sprawia, że z przyjemnością liczę nowe oferty. Duże brawa! – ocenia współpracująca z LINK4 agentka Katarzyna Kalińska. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Tysiące kierowców bez ważnego OC?! KNF uderza w DallBogg – sprawdź, czy Twoja polisa jest legalna!

​Od piątku, 11 kwietnia 2025 roku, klienci firmy ubezpieczeniowej DallBogg nie mogą odnowić swoich polis…

12 godzin ago

UNIQA z tytułem Najlepszej Firmy Ubezpieczeniowej 

UNIQA otrzymała tytuł Najlepszej Firmy Ubezpieczeniowej w Polsce. Kapituła Konkursu Liderów Świata Finansów doceniła ubezpieczyciela za…

16 godzin ago

PZU zmienia dobrowolne ubezpieczenie OC Ogólnej 

PZU wprowadził zmiany do dobrowolnego ubezpieczenia OC Ogólnej. Produkt dzięki rozszerzonemu zakresowi terytorialnemu, elastycznemu zakresowi…

16 godzin ago

Fundacja PZU podpowiada jak rozpoznać fake newsa, clickbait, deepfake’a 

Fundacja PZU wystartowała z kampanią edukacyjno-społeczną #CzystyPrzekaz. W ramach akcji Magda Gessler, Mikołaj Roznerski i Szymon…

16 godzin ago

Nowy przewodnik prewencyjny dla firm od UNIQA 

UNIQA udostępniła nową wersję przewodnika prewencyjnego dla firm. W publikacji można znaleźć sprawdzone metody minimalizacji…

2 dni ago

Ubezpieczenie sprzętu AGD, RTV lub PC – jakie niesie korzyści? 

Posiadając w domu wartościowy sprzęt AGD, RTV i komputery warto rozważyć jego ubezpieczenie – zwłaszcza…

2 dni ago