Categories: Aktualności

LINK4 wraca z drugim sezonem podcastu InsurTalk

Od lutego do sieci wróciły rozmowy z serii InsurTalk. Sześciu nowych odcinków będzie można słuchać na łamach Fintek.pl, partnera projektu, oraz kanałach podcastowych portalu.

InsurTalk to pierwszy w Polsce podcast w pełni dedykowany nowym technologiom i innowacjom w ubezpieczeniach. Pierwsza edycja została zrealizowana w 2020 roku. W 7-odcinkowym cyklu udział wzięli eksperci zajmujący się nowymi technologiami na rynku finansowym. Do rozmowy zaproszono m.in. członka zarządu LINK4 i eksperta od zaawansowanej analityki, Katarzynę Wojdyłę, prezesa fundacji Digital Poland, Piotra Mieczkowskiego oraz Jolantę Błaszczyk z Krajowej Izby Rozliczeniowej. Nie zabrakło też perspektywy samych insurtechów, których reprezentował Cezary Świerszcz z firmy Bacca i Bernadeta Stożek z Telematics Technologies.

Kolejna edycja InsurTalk będzie stanowić kontynuację wątków podjętych już w ramach projektu, ale nie zabraknie też zupełnie nowych tematów.

– W LINK4 zgodnie przyznaliśmy, że ubezpieczenia powinny być proste. I w poszukiwaniu prostych rozwiązań mocno nas wspiera technologia. Dziś już łatwo możemy sobie wyobrazić, że dzwoni do nas voice bot, który przypomina o nieopłaconej składce, albo aplikację w mobilnej przeglądarce, za pośrednictwem której zlikwidujemy szkodę w kilka godzin od zgłoszenia. Ale jest też cała warstwa technologii, której na co dzień nie widzimy, a która wpływa na podejmowane przez nas decyzje. I o tym wszystkim chcemy rozmawiać, bo żyjemy w dynamicznych czasach, które wciąż dostarczają nam nowych tematów – wyjaśnia Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i menedżer komunikacji korporacyjnej LINK4.

Gospodarzem podcastu jest Łukasz Piechowiak, redaktor naczelny portalu Fintek.pl, który w rozmowach z zaproszonymi gośćmi koncentruje się przede wszystkim na innowacjach w ubezpieczeniach. Nie zabraknie także szerszej perspektywy, potrzebnej do zrozumienia dzisiejszej, skomplikowanej rzeczywistości.

– Od kilku lat trwa cyfrowa transformacja rynku ubezpieczeniowego. Jednym z czynników, który przyczynił się do przyspieszenia tego procesu w ostatnim czasie była pandemia koronawirusa. Dynamiczny rozwój tego sektora pokazuje, że konsumenci potrzebują przystępnych i intuicyjnych rozwiązań. Duże zainteresowanie cyklem InsurTalk to dla nas jasny znak, że istnieje także zapotrzebowanie na łatwy dostęp do wiedzy z zakresu rozwiązań technologicznych i rynku insurtech – komentuje Michał Dąbrowski, dyrektor zarządzający fintek.pl i KLANG! Media.

Premierowe odcinki drugiego sezonu InsurTalk dostępne będą w każdy czwartek od godz. 10:00 na stronie Fintek.pl oraz w kanałach podcastowych serwisu. Pierwszy odcinek już 11 lutego. Zapraszamy do słuchania!

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago