Aktualności

LINK4 wraca z drugim sezonem podcastu InsurTalk

Od lutego do sieci wróciły rozmowy z serii InsurTalk. Sześciu nowych odcinków będzie można słuchać na łamach Fintek.pl, partnera projektu, oraz kanałach podcastowych portalu.

InsurTalk to pierwszy w Polsce podcast w pełni dedykowany nowym technologiom i innowacjom w ubezpieczeniach. Pierwsza edycja została zrealizowana w 2020 roku. W 7-odcinkowym cyklu udział wzięli eksperci zajmujący się nowymi technologiami na rynku finansowym. Do rozmowy zaproszono m.in. członka zarządu LINK4 i eksperta od zaawansowanej analityki, Katarzynę Wojdyłę, prezesa fundacji Digital Poland, Piotra Mieczkowskiego oraz Jolantę Błaszczyk z Krajowej Izby Rozliczeniowej. Nie zabrakło też perspektywy samych insurtechów, których reprezentował Cezary Świerszcz z firmy Bacca i Bernadeta Stożek z Telematics Technologies.

Kolejna edycja InsurTalk będzie stanowić kontynuację wątków podjętych już w ramach projektu, ale nie zabraknie też zupełnie nowych tematów.

– W LINK4 zgodnie przyznaliśmy, że ubezpieczenia powinny być proste. I w poszukiwaniu prostych rozwiązań mocno nas wspiera technologia. Dziś już łatwo możemy sobie wyobrazić, że dzwoni do nas voice bot, który przypomina o nieopłaconej składce, albo aplikację w mobilnej przeglądarce, za pośrednictwem której zlikwidujemy szkodę w kilka godzin od zgłoszenia. Ale jest też cała warstwa technologii, której na co dzień nie widzimy, a która wpływa na podejmowane przez nas decyzje. I o tym wszystkim chcemy rozmawiać, bo żyjemy w dynamicznych czasach, które wciąż dostarczają nam nowych tematów – wyjaśnia Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i menedżer komunikacji korporacyjnej LINK4.

Gospodarzem podcastu jest Łukasz Piechowiak, redaktor naczelny portalu Fintek.pl, który w rozmowach z zaproszonymi gośćmi koncentruje się przede wszystkim na innowacjach w ubezpieczeniach. Nie zabraknie także szerszej perspektywy, potrzebnej do zrozumienia dzisiejszej, skomplikowanej rzeczywistości.

– Od kilku lat trwa cyfrowa transformacja rynku ubezpieczeniowego. Jednym z czynników, który przyczynił się do przyspieszenia tego procesu w ostatnim czasie była pandemia koronawirusa. Dynamiczny rozwój tego sektora pokazuje, że konsumenci potrzebują przystępnych i intuicyjnych rozwiązań. Duże zainteresowanie cyklem InsurTalk to dla nas jasny znak, że istnieje także zapotrzebowanie na łatwy dostęp do wiedzy z zakresu rozwiązań technologicznych i rynku insurtech – komentuje Michał Dąbrowski, dyrektor zarządzający fintek.pl i KLANG! Media.

Premierowe odcinki drugiego sezonu InsurTalk dostępne będą w każdy czwartek od godz. 10:00 na stronie Fintek.pl oraz w kanałach podcastowych serwisu. Pierwszy odcinek już 11 lutego. Zapraszamy do słuchania!

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago