Aktualności

LINK4 wspiera VIII Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka

Po 4 latach przerwy najlepsi młodzi piłkarze z domów dziecka znów zagrają o mistrzostwo świata w Warszawie. Partnerem wydarzenia, które odbędzie się już w najbliższy weekend jest LINK4. 

Wsparcie młodych piłkarzy 

VIII Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka odbędą się w Warszawie 12 i 13 sierpnia. Zgodnie z zapowiedziami w turnieju wezmą udział reprezentacje ponad 20 krajów, między innymi z Belgii, Bośni i Hercegowiny, Chorwacji, Czech, Czarnogóry, Estonii, Francji, Jordanii, Litwy, Łotwy, Macedonii, Madagaskaru, Niemiec, Portugalii, Słowacji, Słowenii, Tajlandii, Ukrainy, Uzbekistanu, Węgier i oczywiście z Polski. 

– Sport daje szansę każdemu młodemu człowiekowi robić to, co kocha, bez względu na życiową sytuację. Kolejny już raz będziemy mogli dopingować reprezentację Polski w meczach z drużynami z całego świata. Dla nas jako firmy ubezpieczeniowej ważne jest, by naszym klientom dawać poczucie, że w trudnych sytuacjach nie są sami. Wspierając młodych piłkarzy chcemy im pokazać, że warto wierzyć w siebie i mieć nadzieję na lepsze jutro – mówi prezes LINK4 Agnieszka Wrońska. 

Możliwość rozwoju 

Dotychczas z tytułu mistrzowskiego mogły się cieszyć reprezentacje Polski, Rosji, Holandii, Hiszpanii i Ukrainy. Zastanawiać może kto zwycięży w tym roku. 

– W dorosłej piłce nożnej funkcjonuje powiedzenie „W Europie nie ma już słabych drużyn”. Przenosząc to na realia naszych mistrzostw, można powiedzieć, że na mapie świata „Nadziei na Mundial” jest coraz mniej białych plam (…) Mimo niełatwych realiów nasza idea rośnie i harmonijnie się rozwija. Piłka nożna daje tym dzieciakom energię do rozwoju i radość, jakiej często nie miały w swoim życiu wiele – podkreśla prezes Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial” Sylwester Trześniewski.  

Warto dodać, że reprezentacja naszego kraju będzie składać się z najlepszych piłkarzy wybranych podczas kwietniowych mistrzostw Polski, których partnerem był także LINK4. 

– Zagrać na stadionie Legii przed tysiącami kibiców to dla młodych piłkarzy spełnienie marzeń i cieszymy się, że możemy pomóc je realizować. Tym bardziej, że turniej wraca po czterech latach przerwy i zawodnicy będą mieli podwójną motywację, by sięgnąć po zwycięstwo. Trzymamy kciuki za reprezentację Polski! – podkreśla Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu LINK4. 

Dodatkowe wydarzenia 

Jak możemy przeczytać turniejowi będą towarzyszyć dodatkowe atrakcje, między innymi koncert Kamila Bednarka, rodzinna strefa zabaw i food trucki, a na trybunach nie zabraknie byłych piłkarzy – gwiazd polskich klubów i reprezentacji. Co istotne, wstęp na finały mistrzostw jest wolny. 

Ubezpieczyciel zaprasza na Stadion Miejski Legii Warszawa im. Marszałka J. Piłsudskiego w Warszawie w niedzielę, 13 sierpnia, od godz. 15:30. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

3 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

3 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

3 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

5 dni ago