Firma LINK4 wraz z największym warszawskim zarządcą nieruchomości – firmą Atrium 21, będzie upowszechniać idee ubezpieczenia mieszkań na stołecznych osiedlach.
Ubezpieczyciel oferuje mieszkańcom, których zarządcą jest firma Atrium 21, 20 procentowy rabat na polisy mieszkaniowe. Oferta skierowana jest do 130 wspólnot mieszkaniowych w których zamieszkuje ponad 20 tysięcy rodzin. Współpraca firm, ma unaocznić mieszkańcom warszawskich osiedli jak ważne jest ubezpieczenie mieszkania, ma też podkreślić, że polisa nie obciąża nadmiernie budżetu, a w razie wystąpienie szkody, otacza ochroną finansową klientów.
Podkreśla to Piotr Kuligowski, prezes zarządu Atrium 21: „Ubezpieczenie bywa uznawane za nadprogramowy wydatek. Specjalna oferta LINK4 dla naszych mieszkańców sprawia, że polisa nie obciąża nadmiernie budżetu, co zmniejsza ryzyko pochopnych i niebezpiecznych oszczędności w tym zakresie”. Mariusz Rosa, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży partnerskiej w LINK4, podkreśla natomiast: „Staramy się oferować ubezpieczenia w najbardziej wygodny dla naszych klientów sposób. Dlatego podjęliśmy współpracę z Atrium 21, który jako zarządca nieruchomości jest wiarygodnym partnerem dla mieszkańców.(…). Programy affinity są ważną linią biznesową w LINK4, dlatego pracujemy nad kolejnymi projektami, które chcemy rozwijać z brokerami, bankami, sieciami handlowymi, czy też stacjami paliw”.
LINK4 oprócz współpracy związanej z rynkiem ubezpieczeń, zapowiada również wsparcie różnych lokalnych i imprez typu Dzień Dziecka, czy Gwiazdka dla dzieci.
Źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…