Na czas epidemii LINK4 odchodzi od wymogu przeprowadzania przeglądów instalacyjnych w domach, a także rozszerza zakres pomocy prawnej o kwestie związane z miejscem pracy. Zmiany w polisach wspiera kampania edukacyjna na wypadek pożaru.
W związku z obowiązującym w Polsce stanem epidemii LINK4 wprowadza od 14 kwietnia 2020 roku zmiany dla klientów z polisami mieszkaniowymi. Jeśli wykonanie okresowych przeglądów kominowych oraz przeglądów instalacji gazowej lub elektrycznej przypada na czas epidemii, ich brak nie będzie miał wpływu na wypłatę odszkodowania. Odstąpienie od tego wymogu dotyczy wszystkich ubezpieczeń mieszkaniowych dla klientów indywidualnych oraz budynków użytkowanych przez przedsiębiorców.
– Okresowe przeglądy są bardzo ważne z punktu bezpiecznego użytkowania domu, ale rozumiemy, że w tej wyjątkowej sytuacji nasi klienci chcą zachować pełne zasady izolacji i nie narażać się na wizyty osób z zewnątrz – wyjaśnia Agata Ambroziak-Rogulska, dyrektor Departamentu Produktu w LINK4. – To odstąpienie dotyczy tylko przeglądów, które planowo miały zostać wykonane w okresie epidemii. Zakładamy, że będzie ono obowiązywać do 30 czerwca – dodaje.
Jednocześnie firma rozszerza zakres pomocy prawnej. Dotychczas każdy klient z ubezpieczeniem mieszkania mógł korzystać z porad prawnych związanych z czynnościami życia prywatnego. Jednak z uwagi na potencjalne konsekwencje ekonomiczne wynikające z epidemii, klienci LINK4 będą mogli skonsultować także wszelkie wątpliwości związane z ich sytuacją zawodową lub utratą pracy.
Z ostatnich danych Komendy Głównej Polskiej Straży Pożarnej wynika, że od początku kwietnia rośnie liczba pożarów w kraju. W tygodniu przed świętami wielkanocnymi wybuchało ich średnio ok. 1,4 tys. dziennie, podczas gdy w ostatnich dniach marca skala takich zdarzeń nie przekraczała 500. I były to nie tylko pożary związane z wypaleniem traw, ale też niestety pożary w naszych domach i mieszkaniach.
W odpowiedzi na zwiększającą się liczbę pożarów LINK4 rusza z kampanią uświadamiającą ryzyka związane z wybuchem pożaru. W tym celu 14 kwietnia ubezpieczyciel wysłał do swoich klientów jednorazowy alert pożarowy w formie SMS, w którym przypomina o bezpieczeństwie przebywania w domu oraz kieruje na stronę internetową z poradami, jak unikać pożarów i co zrobić, gdy już ogień się zaprószy.
– Tak jak informujemy naszych klientów o różnych zdarzeniach pogodowych, tak teraz postanowiliśmy przypomnieć im, że pożar może zniszczyć ich cały majątek, a także zagrozić zdrowiu i życiu – wyjaśnia Agata Ambroziak-Rogulska. – To ważne zwłaszcza teraz, gdy więcej czasu spędzamy w swoich domach i częściej może dochodzić do różnego rodzaju przepięć związanych z większym obciążeniem instalacji – dodaje.
I właśnie od przypomnienia o konieczności sprawdzenia stanu instalacji elektrycznych zaczyna ubezpieczyciel. I tak np. powinniśmy unikać łączenia przewodów metodą skręcenia, a puszki wyposażyć w zabezpieczające pokrywki. Warto zaopatrzyć się także w gaśnicę, najlepiej proszkową o wadze od 2 do 6 kg, która gasi większość materiałów, w tym urządzenia pod napięciem. Ubezpieczyciel radzi także jak się zachować, gdy pożar już wybuchnie, oraz co zrobić, gdy np. podczas smażenia zapali się tłuszcz.
Kampania kierowana jest do klientów LINK4, którzy wcześniej wyrazili zgodę na otrzymywanie alertów pogodowych ubezpieczyciela. Wybrane porady będą także publikowane w mediach społecznościowych firmy.
Źródło: Link4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…