Dzięki temu ubezpieczający się przez telefon będą mogli dokonać płatności za polisę jeszcze w trakcie połączenia z doradcą i bez podawania danych z karty kredytowej, takich jak jej numer, data ważności czy kod CVV.
„Nieustannie dążymy do tego, żeby zakup ubezpieczenia był maksymalnie przyjazny i wygodny, niemal jak płatność za kawę. Korzystając z BLIKA, klient nie musi już wykonywać przelewu po zawarciu umowy ubezpieczenia, bo płatność odbywa się jeszcze w trakcie rozmowy z doradcą. A przy tym jest to rozwiązanie bardzo bezpieczne, bo transakcję potwierdzamy specjalnie generowanym w aplikacji sześciocyfrowym kodem”– tłumaczy Agnieszka Wrońska, Prezes Zarządu LINK4.
Klienci, którzy zdecydują się na opłacenie polisy LINK4 za pomocą BLIKA, będą mogli rozłożyć swoją płatność nawet na cztery raty. Jest to możliwe dzięki wprowadzeniu tzw. płatności powtarzalnej – pierwszej tego typu usłudze oferowanej przez Polski Standard Płatności na rynku ubezpieczeń w Polsce. Umożliwia ona automatyczne dokonywanie transakcji w równych odstępach czasu, bez konieczności zlecania każdorazowo przelewu. To rozwiązanie stosowane często np. przez popularne platformy streamingowe z filmami i serialami.
Przez telefon, internet oraz u agentów, korzystających z udostępnionej przez ubezpieczyciela aplikacji do przyjmowania płatności za pośrednictwem BLIKA. Rozwiązanie to umożliwia agentom domknięcie sprzedaży ubezpieczenia w czasie rzeczywistym, nawet jeśli nie posiadają terminala płatniczego. Klienci z kolei nie muszą się już zastanawiać, ile gotówki mają zabrać na spotkanie z agentem, podczas którego poznają wysokość wyliczonej składki.
„Płatności cykliczne zarządzane przez użytkowników za pośrednictwem BLIKA to duże udogodnienie. Umożliwia nie tylko szybką płatność za usługę, ale także pozwala na łatwe opłacanie kolejnych rat. Dodatkowo, dzięki współpracy z bankami, użytkownicy widzą, jakie płatności zostaną automatycznie dla nich zrealizowane. Mogą oni swobodnie nimi zarządzać z poziomu aplikacji bankowości mobilnej”– mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.
Użytkownicy coraz chętniej korzystają z płatności za pośrednictwem BLIKA. W 2018 roku zrealizowali w ten sposób ponad 91 milionów transakcji. Ponad dwa razy więcej niż w trzech pierwszych latach funkcjonowania systemu.
Jedyne, co trzeba zrobić, to wymyślić oryginalne hasło rozpoczynające się od słów: „W LINK4 płacę BLIKIEM, bo…” i zarejestrować je za pośrednictwem strony: https://www.link4.pl/blik-konkurs. Przez cały marzec, co tydzień organizatorzy losują najbardziej kreatywne hasła. Najlepsi są nagradzani kartami podarunkowymi Allegro o wartości od 100 zł do nawet 2,5 tys. zł. Dodatkowo, klienci opłacający polisę za pomocą BLIKA, otrzymają 5 proc. zniżki na ubezpieczenie.
Informacja prasowa
Źródło: www.link4.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…