Categories: Aktualności

W LINK4 zapłacisz BLIKIEM i rozłożysz na raty

Klienci decydujący się na zakup polisy w LINK4, mogą już płacić BLIKIEM. Jednocześnie ubezpieczyciel, jako pierwsze TU w Polsce, wprowadza we współpracy z operatorem systemu BLIK usługę rozłożenia płatności za ubezpieczenie na raty we wszystkich kanałach sprzedaży.

 

Współpraca LINK4 z Polskim Standardem Płatności, operatorem systemu BLIK, to nowy rozdział w bezpiecznej i wygodnej obsłudze klientów we wszystkich kanałach sprzedaży

 

Dzięki temu ubezpieczający się przez telefon będą mogli dokonać płatności za polisę jeszcze w trakcie połączenia z doradcą i bez podawania danych z karty kredytowej, takich jak jej numer, data ważności czy kod CVV.

 

„Nieustannie dążymy do tego, żeby zakup ubezpieczenia był maksymalnie przyjazny i wygodny, niemal jak płatność za kawę. Korzystając z BLIKA, klient nie musi już wykonywać przelewu po zawarciu umowy ubezpieczenia, bo płatność odbywa się jeszcze w trakcie rozmowy z doradcą. A przy tym jest to rozwiązanie bardzo bezpieczne, bo transakcję potwierdzamy specjalnie generowanym w aplikacji sześciocyfrowym kodem”– tłumaczy Agnieszka Wrońska, Prezes Zarządu LINK4.

 

Klienci, którzy zdecydują się na opłacenie polisy LINK4 za pomocą BLIKA, będą mogli rozłożyć swoją płatność nawet na cztery raty. Jest to możliwe dzięki wprowadzeniu tzw. płatności powtarzalnej – pierwszej tego typu usłudze oferowanej przez Polski Standard Płatności na rynku ubezpieczeń w Polsce. Umożliwia ona automatyczne dokonywanie transakcji w równych odstępach czasu, bez konieczności zlecania każdorazowo przelewu. To rozwiązanie stosowane często np. przez popularne platformy streamingowe z filmami i serialami.

 

Z możliwości rozłożenia płatności na raty mogą skorzystać klienci LINK4 w każdym kanale sprzedaży

 

Przez telefon, internet oraz u agentów, korzystających z udostępnionej przez ubezpieczyciela aplikacji do przyjmowania płatności za pośrednictwem BLIKA. Rozwiązanie to umożliwia agentom domknięcie sprzedaży ubezpieczenia w czasie rzeczywistym, nawet jeśli nie posiadają terminala płatniczego. Klienci z kolei nie muszą się już zastanawiać, ile gotówki mają zabrać na spotkanie z agentem, podczas którego poznają wysokość wyliczonej składki.

 

„Płatności cykliczne zarządzane przez użytkowników za pośrednictwem BLIKA to duże udogodnienie. Umożliwia nie tylko szybką płatność za usługę, ale także pozwala na łatwe opłacanie kolejnych rat. Dodatkowo, dzięki współpracy z bankami, użytkownicy widzą, jakie płatności zostaną automatycznie dla nich zrealizowane. Mogą oni swobodnie nimi zarządzać z poziomu aplikacji bankowości mobilnej”– mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

 

Użytkownicy coraz chętniej korzystają z płatności za pośrednictwem BLIKA. W 2018 roku zrealizowali w ten sposób ponad 91 milionów transakcji. Ponad dwa razy więcej niż w trzech pierwszych latach funkcjonowania systemu.

 

Z okazji rozpoczęcia współpracy obie firmy przygotowały konkurs dla klientów, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia w LINK4 i dokonają opłaty za pośrednictwem BLIKA

 

Jedyne, co trzeba zrobić, to wymyślić oryginalne hasło rozpoczynające się od słów: „W LINK4 płacę BLIKIEM, bo…” i zarejestrować je za pośrednictwem strony: https://www.link4.pl/blik-konkurs. Przez cały marzec, co tydzień organizatorzy losują najbardziej kreatywne hasła. Najlepsi są nagradzani kartami podarunkowymi Allegro o wartości od 100 zł do nawet 2,5 tys. zł. Dodatkowo, klienci opłacający polisę za pomocą BLIKA, otrzymają 5 proc. zniżki na ubezpieczenie.

 

Informacja prasowa

Źródło: www.link4.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

14 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

14 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

17 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago