Wideoinspekcja pojazdów do polisy AC to innowacyjna usługa, która znacznie ułatwia ubezpieczenie auta w LINK4. Inspekcje pojazdów, wymagane przy ubezpieczeniu pojazdu w zakresie AutoCasco w kanale direct, są od teraz wykonywane przez ubezpieczyciela wyłącznie zdalnie. Co oznacza, nie trzeba już czekać na rzeczoznawcę.
Bez wątpienia do zalet zdalnych inspekcji pojazdów, które jeszcze do niedawna wykonywane były w LINK4 przez rzeczoznawców możemy zaliczyć szybkość i wygodę. Już od dwóch lat klienci ubezpieczyciela mogą skorzystać z udogodnienia jakim jest fotoinspekcja. Jak działa to rozwiązanie? Przez link otrzymany SMS-em, ważny przez 7 dni, klient samodzielnie może zrobić w aplikacji zdjęcia samochodu. Proces ten jest wyjątkowo krótki i zajmuje około 5 minut. Warto podkreślić, że nie ma potrzeby instalowania aplikacji na telefonie, ani też umawiania się na konkretny termin, jak to miało miejsce w przypadku rzeczoznawców. Co więcej, link do usługi możemy przesłać na dowolny inny numer, jeśli na przykład chcemy skorzystać ze smartfonu z lepszym aparatem.
Jednak teraz LINK4 wprowadził kolejną nowość – stan pojazdów możemy, bowiem udokumentować za pomocą wideoinspekcji, korzystając ze wsparcia konsultanta.
– Wystarczy w trakcie rozmowy z naszym konsultantem kliknąć w link, który otrzymamy SMS-em. Za pośrednictwem przyjaznej aplikacji webowej i udostępnieniu kamery w telefonie, będzie mógł on wykonać odpowiednie zdjęcia i przeprowadzić inspekcję pojazdu. Rola naszego klienta ogranicza się tylko do skierowania obiektywu we wskazane miejsca – wyjaśnia Agata Ambroziak-Rogulska, dyrektor Departamentu Produktu LINK4.
A co się stanie, jeśli przypadkowo rozłączymy się w trakcie wykonywania zdjęć? Nie stanowi to problemu. Ubezpieczyciel skontaktuje się z nami ponownie, a klikając w link będziemy kontynuować robienie zdjęć od miejsca, w którym połączenie zostało przerwane.
Ubezpieczyciel podkreśla, że proces zakupu polis komunikacyjnych powinien być nie tylko szybki i przyjazny, ale także elastyczny. I właśnie w te oczekiwania wpisuje się nowe rozwiązanie wdrożone przez ubezpieczyciela.
– Proces ubezpieczenia samochodu powinien być maksymalnie szybki i przyjazny, a przy tym elastyczny. Szkoda czasu na umawianie się z rzeczoznawcami kilka dni wcześniej i rezerwowanie połowy dnia na czynności, które można zrobić w kilka minut. W LINK4 korzystamy z najnowszych technologii i pokazujemy, że ubezpieczenia naprawdę mogą być proste – podkreśla Agata Ambroziak-Rogulska.
Źródło: LINK4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…