Aktualności

LINK4: Zdalna inspekcja pojazdu do AC przy pomocy nowego rozwiązania

Wideoinspekcja pojazdów do polisy AC to innowacyjna usługa, która znacznie ułatwia ubezpieczenie auta w LINK4. Inspekcje pojazdów, wymagane przy ubezpieczeniu pojazdu w zakresie AutoCasco w kanale direct, są od teraz wykonywane przez ubezpieczyciela wyłącznie zdalnie. Co oznacza, nie trzeba już czekać na rzeczoznawcę. 

Inspekcja pojazdu do polisy AC 

Bez wątpienia do zalet zdalnych inspekcji pojazdów, które jeszcze do niedawna wykonywane były w LINK4 przez rzeczoznawców możemy zaliczyć szybkość i wygodę. Już od dwóch lat klienci ubezpieczyciela mogą skorzystać z udogodnienia jakim jest fotoinspekcja. Jak działa to rozwiązanie? Przez link otrzymany SMS-em, ważny przez 7 dni, klient samodzielnie może zrobić w aplikacji zdjęcia samochodu. Proces ten jest wyjątkowo krótki i zajmuje około 5 minut. Warto podkreślić, że nie ma potrzeby instalowania aplikacji na telefonie, ani też umawiania się na konkretny termin, jak to miało miejsce w przypadku rzeczoznawców. Co więcej, link do usługi możemy przesłać na dowolny inny numer, jeśli na przykład chcemy skorzystać ze smartfonu z lepszym aparatem. 

Wideoinspekcja do AC ze wsparciem konsultanta 

Jednak teraz LINK4 wprowadził kolejną nowość – stan pojazdów możemy, bowiem udokumentować za pomocą wideoinspekcji, korzystając ze wsparcia konsultanta. 

– Wystarczy w trakcie rozmowy z naszym konsultantem kliknąć w link, który otrzymamy SMS-em. Za pośrednictwem przyjaznej aplikacji webowej i udostępnieniu kamery w telefonie, będzie mógł on wykonać odpowiednie zdjęcia i przeprowadzić inspekcję pojazdu. Rola naszego klienta ogranicza się tylko do skierowania obiektywu we wskazane miejsca – wyjaśnia Agata Ambroziak-Rogulska, dyrektor Departamentu Produktu LINK4. 

A co się stanie, jeśli przypadkowo rozłączymy się w trakcie wykonywania zdjęć? Nie stanowi to problemu. Ubezpieczyciel skontaktuje się z nami ponownie, a klikając w link będziemy kontynuować robienie zdjęć od miejsca, w którym połączenie zostało przerwane. 

Szybki i przyjazny proces zakupu ubezpieczenia 

Ubezpieczyciel podkreśla, że proces zakupu polis komunikacyjnych powinien być nie tylko szybki i przyjazny, ale także elastyczny. I właśnie w te oczekiwania wpisuje się nowe rozwiązanie wdrożone przez ubezpieczyciela. 

– Proces ubezpieczenia samochodu powinien być maksymalnie szybki i przyjazny, a przy tym elastyczny. Szkoda czasu na umawianie się z rzeczoznawcami kilka dni wcześniej i rezerwowanie połowy dnia na czynności, które można zrobić w kilka minut. W LINK4 korzystamy z najnowszych technologii i pokazujemy, że ubezpieczenia naprawdę mogą być proste – podkreśla Agata Ambroziak-Rogulska. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

1 dzień ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

1 dzień ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

2 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

2 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

3 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

3 dni ago