Aktualności

LINK4: Zdalna inspekcja pojazdu do AC przy pomocy nowego rozwiązania

Wideoinspekcja pojazdów do polisy AC to innowacyjna usługa, która znacznie ułatwia ubezpieczenie auta w LINK4. Inspekcje pojazdów, wymagane przy ubezpieczeniu pojazdu w zakresie AutoCasco w kanale direct, są od teraz wykonywane przez ubezpieczyciela wyłącznie zdalnie. Co oznacza, nie trzeba już czekać na rzeczoznawcę. 

Inspekcja pojazdu do polisy AC 

Bez wątpienia do zalet zdalnych inspekcji pojazdów, które jeszcze do niedawna wykonywane były w LINK4 przez rzeczoznawców możemy zaliczyć szybkość i wygodę. Już od dwóch lat klienci ubezpieczyciela mogą skorzystać z udogodnienia jakim jest fotoinspekcja. Jak działa to rozwiązanie? Przez link otrzymany SMS-em, ważny przez 7 dni, klient samodzielnie może zrobić w aplikacji zdjęcia samochodu. Proces ten jest wyjątkowo krótki i zajmuje około 5 minut. Warto podkreślić, że nie ma potrzeby instalowania aplikacji na telefonie, ani też umawiania się na konkretny termin, jak to miało miejsce w przypadku rzeczoznawców. Co więcej, link do usługi możemy przesłać na dowolny inny numer, jeśli na przykład chcemy skorzystać ze smartfonu z lepszym aparatem. 

Wideoinspekcja do AC ze wsparciem konsultanta 

Jednak teraz LINK4 wprowadził kolejną nowość – stan pojazdów możemy, bowiem udokumentować za pomocą wideoinspekcji, korzystając ze wsparcia konsultanta. 

– Wystarczy w trakcie rozmowy z naszym konsultantem kliknąć w link, który otrzymamy SMS-em. Za pośrednictwem przyjaznej aplikacji webowej i udostępnieniu kamery w telefonie, będzie mógł on wykonać odpowiednie zdjęcia i przeprowadzić inspekcję pojazdu. Rola naszego klienta ogranicza się tylko do skierowania obiektywu we wskazane miejsca – wyjaśnia Agata Ambroziak-Rogulska, dyrektor Departamentu Produktu LINK4. 

A co się stanie, jeśli przypadkowo rozłączymy się w trakcie wykonywania zdjęć? Nie stanowi to problemu. Ubezpieczyciel skontaktuje się z nami ponownie, a klikając w link będziemy kontynuować robienie zdjęć od miejsca, w którym połączenie zostało przerwane. 

Szybki i przyjazny proces zakupu ubezpieczenia 

Ubezpieczyciel podkreśla, że proces zakupu polis komunikacyjnych powinien być nie tylko szybki i przyjazny, ale także elastyczny. I właśnie w te oczekiwania wpisuje się nowe rozwiązanie wdrożone przez ubezpieczyciela. 

– Proces ubezpieczenia samochodu powinien być maksymalnie szybki i przyjazny, a przy tym elastyczny. Szkoda czasu na umawianie się z rzeczoznawcami kilka dni wcześniej i rezerwowanie połowy dnia na czynności, które można zrobić w kilka minut. W LINK4 korzystamy z najnowszych technologii i pokazujemy, że ubezpieczenia naprawdę mogą być proste – podkreśla Agata Ambroziak-Rogulska. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

2 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

2 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago