Aktualności

LINK4 zwróci koszty zakupu polis turystycznych

Klienci, którzy wykupili polisę turystyczną w LINK4, będą mogli otrzymać zwrot swoich pieniędzy. Ubezpieczyciel chce w ten sposób złagodzić skutki odwołanych wyjazdów z powodu rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Mając na uwadze względy bezpieczeństwa, w piątek, 13 marca, rząd wprowadził stan zagrożenia epidemicznego. W wyniku tej decyzji i w trosce o swoje zdrowie wiele osób musiało zrezygnować z zaplanowanych wyjazdów. W niektórych przypadkach poniesione koszty zostaną odzyskane tylko częściowo, a w niektórych w ogóle. Dlatego, chcąc złagodzić skutki finansowe odwołanych podróży, LINK4 podjął decyzję o zwrocie kosztów zakupionych polis turystycznych z datą startu ochrony ubezpieczeniowej po 13 marca.

– Trudno dziś przewidzieć, jak rozwinie się sytuacja epidemiczna w Europie i na świecie. Dlatego chcemy zaoszczędzić naszym klientom dodatkowego stresu i myślenia o wydatkach, które już ponieśli w związku z planowanym wyjazdem. Ubezpieczyciele są po to, żeby pomagać. Jeśli nie możemy pomóc poprzez zapewnienie ochrony na czas wyjazdu, to możemy pomóc odbudować budżet domowy z tytułu poniesionych już kosztów podróży – wyjaśnia Agnieszka Wrońska, prezes zarządu LINK4.

O zwrot kosztów poniesionych przy zakupie polisy turystycznej mogą ubiegać się klienci LINK4, którzy zostali zmuszeni odwołać swój wyjazd w wyniku decyzji rządu o wprowadzeniu stanu epidemicznego w Polsce. Dotyczy to wszystkich podróży zaplanowanych po 13 marca 2020 roku. W celu odzyskania środków wystarczy skontaktować się z LINK4 poprzez dostępny na stronie formularz online, wybrać opcję Twoje płatności i polisę travel. W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie z klientem skontaktuje się doradca LINK4, by dopełnić formalności.

Ubezpieczenia w czasach zarazy

Wobec zagrożenia rozwoju koronawirusa w Polsce, ubezpieczyciel podjął także decyzję o zmianie funkcjonowania, przechodząc na tryb zdalny pracy. 97 proc. aktywnych pracowników firmy pracuje już poza siedzibą, zapewniając pełną ciągłość wszystkich procesów biznesowych: sprzedażowych, serwisowych i szkodowych. LINK4 wprowadził też zmiany we współpracy z agentami, umożliwiając im obsługę zdalną klientów. Od 13 marca 2020 roku wdrożył tzw. polisę zdalną, która nie wymaga własnoręcznego podpisu klienta na dokumentach polisowych, oraz wprowadził możliwość wykonywania zdjęć z inspekcji bez udziału agenta.

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

4 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

4 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

5 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

5 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

7 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

7 dni ago