LINK4 zwróci koszty zakupu polis turystycznych

Klienci, którzy wykupili polisę turystyczną w LINK4, będą mogli otrzymać zwrot swoich pieniędzy. Ubezpieczyciel chce w ten sposób złagodzić skutki odwołanych wyjazdów z powodu rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Mając na uwadze względy bezpieczeństwa, w piątek, 13 marca, rząd wprowadził stan zagrożenia epidemicznego. W wyniku tej decyzji i w trosce o swoje zdrowie wiele osób musiało zrezygnować z zaplanowanych wyjazdów. W niektórych przypadkach poniesione koszty zostaną odzyskane tylko częściowo, a w niektórych w ogóle. Dlatego, chcąc złagodzić skutki finansowe odwołanych podróży, LINK4 podjął decyzję o zwrocie kosztów zakupionych polis turystycznych z datą startu ochrony ubezpieczeniowej po 13 marca.

– Trudno dziś przewidzieć, jak rozwinie się sytuacja epidemiczna w Europie i na świecie. Dlatego chcemy zaoszczędzić naszym klientom dodatkowego stresu i myślenia o wydatkach, które już ponieśli w związku z planowanym wyjazdem. Ubezpieczyciele są po to, żeby pomagać. Jeśli nie możemy pomóc poprzez zapewnienie ochrony na czas wyjazdu, to możemy pomóc odbudować budżet domowy z tytułu poniesionych już kosztów podróży – wyjaśnia Agnieszka Wrońska, prezes zarządu LINK4.

O zwrot kosztów poniesionych przy zakupie polisy turystycznej mogą ubiegać się klienci LINK4, którzy zostali zmuszeni odwołać swój wyjazd w wyniku decyzji rządu o wprowadzeniu stanu epidemicznego w Polsce. Dotyczy to wszystkich podróży zaplanowanych po 13 marca 2020 roku. W celu odzyskania środków wystarczy skontaktować się z LINK4 poprzez dostępny na stronie formularz online, wybrać opcję Twoje płatności i polisę travel. W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie z klientem skontaktuje się doradca LINK4, by dopełnić formalności.

Ubezpieczenia w czasach zarazy

Wobec zagrożenia rozwoju koronawirusa w Polsce, ubezpieczyciel podjął także decyzję o zmianie funkcjonowania, przechodząc na tryb zdalny pracy. 97 proc. aktywnych pracowników firmy pracuje już poza siedzibą, zapewniając pełną ciągłość wszystkich procesów biznesowych: sprzedażowych, serwisowych i szkodowych. LINK4 wprowadził też zmiany we współpracy z agentami, umożliwiając im obsługę zdalną klientów. Od 13 marca 2020 roku wdrożył tzw. polisę zdalną, która nie wymaga własnoręcznego podpisu klienta na dokumentach polisowych, oraz wprowadził możliwość wykonywania zdjęć z inspekcji bez udziału agenta.

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

2 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

2 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

2 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

2 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

2 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

2 dni ago