Od 1 czerwca br. Łukasz Bąbol obejmie stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży sieci własnej TUiR Allianz Polska S.A. Został wybrany w procesie rekrutacji, przeprowadzonej po podjęciu decyzji o rozdzieleniu zarządzania siecią wyłączną i zarządzania relacjami z multiagencjami w ramach majątkowej spółki Allianz.
Łukasz Bąbol jest związany z Allianz Polska od 8 lat. Przez ostatnie 3 lata odpowiadał za zarządzanie masowymi produktami majątkowymi oraz ich rozwojem, a także oceną ryzyka. Wcześniej zarządzał produktami życiowymi i zdrowotnymi, jak również odpowiadał za rozwój narzędzi sprzedażowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje też wdrażanie nowych rozwiązań produktowych i rozwój procesów sprzedażowo-obsługowych dla pośredników w Proamie (2011-2016) i Liberty Direct (2008-2011). Jest absolwentem Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
– Mam dużą satysfakcję, że Łukasz Bąbol wykorzysta swoje dotychczasowe doświadczenia i znajomość Allianz do zarządzania i rozwijania sieci agentów wyłącznych. Życzymy mu wielu sukcesów i dużo satysfakcji. Bardzo sprawnie przechodzimy od słów do czynów jeśli chodzi o nowy model zarządzania sprzedażą agencyjną. Naszym wspólnym celem jest konsekwentne wzmacnianie pozycji na rynku majątkowym – mówi Adam Moczydłowski, członek zarządu TUiR Allianz Polska.
Wielkanoc i długi weekend majowy coraz częściej spędzane są poza domem. W ślad za tym…
Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) wydała decyzję o zakazie prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski przez…
UNIQA otrzymała tytuł Najlepszej Firmy Ubezpieczeniowej w Polsce. Kapituła Konkursu Liderów Świata Finansów doceniła ubezpieczyciela za…
PZU wprowadził zmiany do dobrowolnego ubezpieczenia OC Ogólnej. Produkt dzięki rozszerzonemu zakresowi terytorialnemu, elastycznemu zakresowi…
Fundacja PZU wystartowała z kampanią edukacyjno-społeczną #CzystyPrzekaz. W ramach akcji Magda Gessler, Mikołaj Roznerski i Szymon…
UNIQA udostępniła nową wersję przewodnika prewencyjnego dla firm. W publikacji można znaleźć sprawdzone metody minimalizacji…