Categories: Aktualności

mBank zachęca kobiety do ubezpieczenia się na wypadek raka piersi

Kampania „Odetchnij pełną piersią” ma zachęcać kobiety do kupna polisy na wypadek zachorowania na nowotwór złośliwy piersi. Akcja potrwa do końca listopada.
 
Celem akcji jest przypomnienie kobietom jak ważna jest profilaktyka. Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór wśród kobiet, które bardzo często dowiadują się o chorobie już w zaawansowanym stadium, podczas gdy wczesna diagnoza daje bardzo duże szanse na całkowite wyleczenie. W dodatku tylko 25 procent kobiet korzysta z bezpłatnych badań mammograficznych.
 
Tomasz Raczyński, wicedyrektor departamentu ubezpieczeń w mBanku dodaje: „ Ministerstwo Zdrowia ogłosiło październik miesiącem walki z rakiem piersi. To najczęściej występujący nowotwór u kobiet. W całym kraju odbywają się akcje profilaktyczne. Poświęcając chwilę na zastanowienie się nad stanem swojego zdrowia, warto też pomyśleć o zabezpieczeniu siebie i rodziny na wypadek zachorowania. W mBanku odpowiedzią na tę potrzebę jest ubezpieczenie mWaleczni”.
 
Pomimo, iż kampania skierowana jest do kobiet i głównie odnosi się do raka piersi, ubezpieczanie posiada znacznie szerszy zakres ochrony niż tylko ta jedna choroba. Produkt skierowany jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn i obejmuje długą listę nowotworów złośliwych.
 
Marta Domańska-Trzaskoma, dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży i Innowacji AXA Direct podkreśla, że zachorowanie na raka wymaga olbrzymich nakładów finansowych: „ Wybraliśmy przede wszystkim nowotwory złośliwe, te najczęstsze i z przerzutami, więc najbardziej niebezpieczne, gdyż nie przeżywa ich blisko połowa chorujących. Ich leczenie jest długotrwałe i wyczerpujące, a więc potrzebny jest dodatkowy zastrzyk gotówki, na przykład na zrekompensowanie zmniejszonych dochodów, pokrycie kosztów konsultacji medycznych, badań ambulatoryjnych, opiekę w domy czy pomoc psychologa”.
 
Produkt dostępny jest w trzech wariantach. Maksymalna kwota jaka może zostać wypłacona klientowi, to 100 tys. złotych, a osoba ubezpieczona sam decyduje, na co przeznaczy te środki.
 
Źródło: www.mbank.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago