Aktualności

mBank zachęca kobiety do ubezpieczenia się na wypadek raka piersi

Kampania „Odetchnij pełną piersią” ma zachęcać kobiety do kupna polisy na wypadek zachorowania na nowotwór złośliwy piersi. Akcja potrwa do końca listopada.
 
Celem akcji jest przypomnienie kobietom jak ważna jest profilaktyka. Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór wśród kobiet, które bardzo często dowiadują się o chorobie już w zaawansowanym stadium, podczas gdy wczesna diagnoza daje bardzo duże szanse na całkowite wyleczenie. W dodatku tylko 25 procent kobiet korzysta z bezpłatnych badań mammograficznych.
 
Tomasz Raczyński, wicedyrektor departamentu ubezpieczeń w mBanku dodaje: „ Ministerstwo Zdrowia ogłosiło październik miesiącem walki z rakiem piersi. To najczęściej występujący nowotwór u kobiet. W całym kraju odbywają się akcje profilaktyczne. Poświęcając chwilę na zastanowienie się nad stanem swojego zdrowia, warto też pomyśleć o zabezpieczeniu siebie i rodziny na wypadek zachorowania. W mBanku odpowiedzią na tę potrzebę jest ubezpieczenie mWaleczni”.
 
Pomimo, iż kampania skierowana jest do kobiet i głównie odnosi się do raka piersi, ubezpieczanie posiada znacznie szerszy zakres ochrony niż tylko ta jedna choroba. Produkt skierowany jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn i obejmuje długą listę nowotworów złośliwych.
 
Marta Domańska-Trzaskoma, dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży i Innowacji AXA Direct podkreśla, że zachorowanie na raka wymaga olbrzymich nakładów finansowych: „ Wybraliśmy przede wszystkim nowotwory złośliwe, te najczęstsze i z przerzutami, więc najbardziej niebezpieczne, gdyż nie przeżywa ich blisko połowa chorujących. Ich leczenie jest długotrwałe i wyczerpujące, a więc potrzebny jest dodatkowy zastrzyk gotówki, na przykład na zrekompensowanie zmniejszonych dochodów, pokrycie kosztów konsultacji medycznych, badań ambulatoryjnych, opiekę w domy czy pomoc psychologa”.
 
Produkt dostępny jest w trzech wariantach. Maksymalna kwota jaka może zostać wypłacona klientowi, to 100 tys. złotych, a osoba ubezpieczona sam decyduje, na co przeznaczy te środki.
 
Źródło: www.mbank.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena
Tags: mBank

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

14 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

14 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago