Rusza kolejny etap kampanii reklamowej Metlife promującej produkty związane z długoterminowym gromadzeniem kapitału.
Spot reklamowy ukazuje postawy osób, którzy nie tylko gromadzą kapitał na wybrane cele, ale dbają również o bezpieczeństwo najbliższych w trakcie trwania całego programu ubezpieczeniowego, gwarantując wypłatę świadczeń w razie wypadku, choroby lub śmierci ubezpieczonego. Kampania trwać będzie do 8 listopada w głównych stacjach telewizyjnych, oraz w internecie. Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i promocji w MetLife dodaje: „W spocie reklamowym pojawia się niebieska luneta MetLife symbolizująca perspektywy na bezpieczną finansowo przyszłość. Identyczną lunetę udostępniliśmy nieodpłatnie turystom docierającym na Gubałówkę a widoki z lunety można dodatkowo podziwiać dzięki stronie www.luneta.metlife.pl”.
MetLife, Inc, poprzez swoje spółki zależne i stowarzyszone („MetLife”), jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na świecie. Istnieje od 1868 roku i jest wiodącą światową firmą oferującą ubezpieczenia na życie, renty kapitałowe, świadczenia pracownicze i usługi zarządzania aktywami. W Polsce działa od 1990 roku.
Źródło: www.metlife.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…