Rusza kolejny etap kampanii reklamowej Metlife promującej produkty związane z długoterminowym gromadzeniem kapitału.
Spot reklamowy ukazuje postawy osób, którzy nie tylko gromadzą kapitał na wybrane cele, ale dbają również o bezpieczeństwo najbliższych w trakcie trwania całego programu ubezpieczeniowego, gwarantując wypłatę świadczeń w razie wypadku, choroby lub śmierci ubezpieczonego. Kampania trwać będzie do 8 listopada w głównych stacjach telewizyjnych, oraz w internecie. Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i promocji w MetLife dodaje: „W spocie reklamowym pojawia się niebieska luneta MetLife symbolizująca perspektywy na bezpieczną finansowo przyszłość. Identyczną lunetę udostępniliśmy nieodpłatnie turystom docierającym na Gubałówkę a widoki z lunety można dodatkowo podziwiać dzięki stronie www.luneta.metlife.pl”.
MetLife, Inc, poprzez swoje spółki zależne i stowarzyszone („MetLife”), jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na świecie. Istnieje od 1868 roku i jest wiodącą światową firmą oferującą ubezpieczenia na życie, renty kapitałowe, świadczenia pracownicze i usługi zarządzania aktywami. W Polsce działa od 1990 roku.
Źródło: www.metlife.pl
W branży budowlanej rocznie dochodzi do kilku tysięcy wypadków przy pracy. W zeszłym roku w…
Wzrost płacy minimalnej w 2026 roku powyżej 5 000 zł to nie tylko większe wynagrodzenie –…
Świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie – z danych PZU wynika, że coraz więcej osób decyduje się…
Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…
Rzecznik Finansowy przypomina, że właściciele polis OC w DallBogg nie mogą liczyć na automatyczne przedłużenie…
Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…