W dniach 22-24 stycznia br. Zakopane po raz kolejny stanie się areną zmagań najlepszych na świecie skoczków narciarskich, startujących w Pucharze Świata w rywalizacji drużynowej i indywidualnej. MetLife jest oficjalnym sponsorem tej prestiżowej imprezy.
Co roku Puchar Świata w skokach narciarskich gromadzi tysiące fanów z całego świata. Imprezę odbywającej się na Wielkiej Krokwi ubezpieczać będzie firma MetLife. Łukasz Kalinowski, Prezes i Dyrektor Generalny MetLife dodaje: „ Puchar Świata w skokach narciarskich to impreza, która budzi ogromne emocje i dostarcza fantastycznych wrażeń. Jesteśmy dumni, że po raz drugi z rzędu współpracując z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim możemy wspierać to wydarzenie i razem z fanami kibicować naszym skoczkom. Życzymy naszym zawodnikom dalekich i wysokich lotów”.
Sponsor imprezy będzie eksponował markę w strefie zawodów na specjalnych nośnikach reklamowych takich jak: numery startowe konkursu indywidualnego, bandy, banery, snow branding, belka startowa i rozbieg: Andrzej Kozak, Prezes Tatrzańskiego Związku Narciarskiego i szef Komitetu Organizacyjnego FIS Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016: „Cieszymy się, że i w tym roku MetLife dołączyło do grona partnerów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem. Dzięki wsparciu sponsorów możemy realizować tego typu imprezy na wysokim poziomie dbając o świetną atmosferę i niezapomniane wrażenia dla kibiców i zawodników”.
Źródło: www.prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…