Aktualności

MetLife umożliwia zdalną sprzedaż ubezpieczeń na życie

W związku z panującą epidemią koronawirusa MetLife umożliwiło zakup ubezpieczenia podczas wirtualnego spotkania lub rozmowy telefonicznej z agentem. W zdalny sposób będzie można zakupić prawie wszystkie ubezpieczenia na życie oferowane przez ubezpieczyciela. Przesyłanie oryginałów dokumentów nie będzie konieczne.

Zdalna sprzedaż ubezpieczeń na życie

Firma MetLife uprościła proces sprzedaży, który umożliwia szybsze zawarcie umowy za pomocą rozwiązań zdalnych. Analiza potrzeb klienta przeprowadzana jest zdalnie a dokumenty związane z zawarciem umowy tj. kalkulacja składki, OWU, wniosek o ubezpieczenie przesyłane są do klienta elektronicznie.


– W obecnej sytuacji naszym priorytetem jest świadczenie usług w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo klientom i naszym agentom. Wszędzie tam, gdzie to możliwe wprowadzamy zdalne procesy. Od dłuższego czasu większość spraw można załatwić u nas na odległość, teraz także kupić ubezpieczenie, dzięki czemu możemy zaoferować klientom ochronę, której teraz najbardziej potrzebują, a także wesprzeć naszych agentów i ułatwić im pracę w tym wymagającym czasie – mówi Mirosław Kisyk, Prezes i Dyrektor Generalny MetLife.

Jak informuje ubezpieczyciel produkty MEtLife nie posiadają wyłączenia pandemii czy epidemii, dotyczy to także koronawirusa. Standardowa ochrona ubezpieczeniowa obejmuje zachorowanie na COVID-19 oraz jego następstwa w zakresie określonym przez posiadaną umowę ubezpieczenia. Przykładowo jeżeli klient ma w umowie pobyt w szpitalu, to w przypadku zachorowania na koronawirusa i hospitalizację świadczenie będzie wypłacone. Dotyczy to także usług assistace. Klienci, którzy np. mają umowę Konsultacja Medyczna czy Druga Opinia Medyczna mają możliwość skorzystania, bez wychodzenia z domu, z drugiej konsultacji medycznej.

Ze względu na zagrożenie spowodowane koronawirusem zachęcamy klientów do korzystania z tej formy usług. Dzięki temu, w bezpieczny sposób, możemy oferować klientom dostęp do naszych produktów  – wyjaśnia Magdalena Brzozowska-Tomczyk, Dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife. 

Źródło: MetLife

Dodaj odrobiny humoru do wideorozmów z klientem, lub pokaż swój nowy tryb pracy na swoich mediach społecznościowych.

Zajrzyj do naszego sklepu i sprawdź nowości

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

11 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago