Categories: Aktualności

MetLife umożliwia zdalną sprzedaż ubezpieczeń na życie

W związku z panującą epidemią koronawirusa MetLife umożliwiło zakup ubezpieczenia podczas wirtualnego spotkania lub rozmowy telefonicznej z agentem. W zdalny sposób będzie można zakupić prawie wszystkie ubezpieczenia na życie oferowane przez ubezpieczyciela. Przesyłanie oryginałów dokumentów nie będzie konieczne.

Zdalna sprzedaż ubezpieczeń na życie

Firma MetLife uprościła proces sprzedaży, który umożliwia szybsze zawarcie umowy za pomocą rozwiązań zdalnych. Analiza potrzeb klienta przeprowadzana jest zdalnie a dokumenty związane z zawarciem umowy tj. kalkulacja składki, OWU, wniosek o ubezpieczenie przesyłane są do klienta elektronicznie.


– W obecnej sytuacji naszym priorytetem jest świadczenie usług w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo klientom i naszym agentom. Wszędzie tam, gdzie to możliwe wprowadzamy zdalne procesy. Od dłuższego czasu większość spraw można załatwić u nas na odległość, teraz także kupić ubezpieczenie, dzięki czemu możemy zaoferować klientom ochronę, której teraz najbardziej potrzebują, a także wesprzeć naszych agentów i ułatwić im pracę w tym wymagającym czasie – mówi Mirosław Kisyk, Prezes i Dyrektor Generalny MetLife.

Jak informuje ubezpieczyciel produkty MEtLife nie posiadają wyłączenia pandemii czy epidemii, dotyczy to także koronawirusa. Standardowa ochrona ubezpieczeniowa obejmuje zachorowanie na COVID-19 oraz jego następstwa w zakresie określonym przez posiadaną umowę ubezpieczenia. Przykładowo jeżeli klient ma w umowie pobyt w szpitalu, to w przypadku zachorowania na koronawirusa i hospitalizację świadczenie będzie wypłacone. Dotyczy to także usług assistace. Klienci, którzy np. mają umowę Konsultacja Medyczna czy Druga Opinia Medyczna mają możliwość skorzystania, bez wychodzenia z domu, z drugiej konsultacji medycznej.

Ze względu na zagrożenie spowodowane koronawirusem zachęcamy klientów do korzystania z tej formy usług. Dzięki temu, w bezpieczny sposób, możemy oferować klientom dostęp do naszych produktów  – wyjaśnia Magdalena Brzozowska-Tomczyk, Dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife. 

Źródło: MetLife

Dodaj odrobiny humoru do wideorozmów z klientem, lub pokaż swój nowy tryb pracy na swoich mediach społecznościowych.

Zajrzyj do naszego sklepu i sprawdź nowości

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

15 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

15 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

18 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago