Aktualności

MetLife umożliwia zdalną sprzedaż ubezpieczeń na życie

W związku z panującą epidemią koronawirusa MetLife umożliwiło zakup ubezpieczenia podczas wirtualnego spotkania lub rozmowy telefonicznej z agentem. W zdalny sposób będzie można zakupić prawie wszystkie ubezpieczenia na życie oferowane przez ubezpieczyciela. Przesyłanie oryginałów dokumentów nie będzie konieczne.

Zdalna sprzedaż ubezpieczeń na życie

Firma MetLife uprościła proces sprzedaży, który umożliwia szybsze zawarcie umowy za pomocą rozwiązań zdalnych. Analiza potrzeb klienta przeprowadzana jest zdalnie a dokumenty związane z zawarciem umowy tj. kalkulacja składki, OWU, wniosek o ubezpieczenie przesyłane są do klienta elektronicznie.


– W obecnej sytuacji naszym priorytetem jest świadczenie usług w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo klientom i naszym agentom. Wszędzie tam, gdzie to możliwe wprowadzamy zdalne procesy. Od dłuższego czasu większość spraw można załatwić u nas na odległość, teraz także kupić ubezpieczenie, dzięki czemu możemy zaoferować klientom ochronę, której teraz najbardziej potrzebują, a także wesprzeć naszych agentów i ułatwić im pracę w tym wymagającym czasie – mówi Mirosław Kisyk, Prezes i Dyrektor Generalny MetLife.

Jak informuje ubezpieczyciel produkty MEtLife nie posiadają wyłączenia pandemii czy epidemii, dotyczy to także koronawirusa. Standardowa ochrona ubezpieczeniowa obejmuje zachorowanie na COVID-19 oraz jego następstwa w zakresie określonym przez posiadaną umowę ubezpieczenia. Przykładowo jeżeli klient ma w umowie pobyt w szpitalu, to w przypadku zachorowania na koronawirusa i hospitalizację świadczenie będzie wypłacone. Dotyczy to także usług assistace. Klienci, którzy np. mają umowę Konsultacja Medyczna czy Druga Opinia Medyczna mają możliwość skorzystania, bez wychodzenia z domu, z drugiej konsultacji medycznej.

Ze względu na zagrożenie spowodowane koronawirusem zachęcamy klientów do korzystania z tej formy usług. Dzięki temu, w bezpieczny sposób, możemy oferować klientom dostęp do naszych produktów  – wyjaśnia Magdalena Brzozowska-Tomczyk, Dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife. 

Źródło: MetLife

Dodaj odrobiny humoru do wideorozmów z klientem, lub pokaż swój nowy tryb pracy na swoich mediach społecznościowych.

Zajrzyj do naszego sklepu i sprawdź nowości

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Czy możliwe jest ubezpieczenie samochodu od gradu? 

Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe już wpisały się w naszą rzeczywistość. Niestety gradobicie może doprowadzić…

1 tydzień ago

Szkoda z własnej winy a ubezpieczenie AC 

Nawet doświadczeni kierowcy mogą spowodować kolizję lub wypadek. Jak wiadomo z ubezpieczenia OC odszkodowanie otrzymają…

1 tydzień ago

Czy można mieć dwa ubezpieczenia na życie? 

Dosyć często można spotkać się z pytaniem odnośnie tego, czy można mieć dwa ubezpieczenia grupowe lub…

1 tydzień ago

Holowanie za granicą w ramach ubezpieczenia 

Holowanie samochodu za granicą może wiązać się ze sporym wydatkiem. Jednak możemy uniknąć tego kosztu,…

1 tydzień ago

Jak zweryfikować ważność polisy OC? 

Jak wiadomo za brak ciągłości w obowiązkowym ubezpieczeniu OC możemy zapłacić karę. Co zatem zrobić,…

1 tydzień ago

Czy prewencja wpływa na składki ubezpieczeniowe? 

Każdego dnia podejmujemy decyzje, które mają wpływ na naszą przyszłość. Czy jednak możemy zrobić coś,…

1 tydzień ago