Od 13 do 15 września w Warszawie dobędzie się konferencja TCC pod hasłem: „Wsparcie ubezpieczyciela w podróży cyfrowej”. Seminarzyści po raz pierwszy spotkają się w Polsce, każdego roku spotkanie odbywa się w innym kraju. TCC to międzynarodowa konferencja branży ubezpieczeniowej organizowana przez TIA Technology*.
Rynek ubezpieczeniowy w chwili obecnej zmienia się bardziej dynamicznie niż wcześniej. Na zmiany duży wpływ mają zarówno zmiany demograficzne, zmieniające się wymogi prawne, oraz wzrost konkurencji na rynku. Ponadto nowe technologie, które wkraczają w niemal każdą dziedzinę życia również wpływają na dynamikę zmian. Ubezpieczyciele, by sprostać wyzwaniom stawianym przez współczesny świat poszukują nowych strategii, by zapewnić sobie dobrą pozycję w epoce cyfrowej.
Konferencja, która po raz pierwszy odbędzie się w naszym kraju ma uświadomić zmiany w branży ubezpieczeniowej, które niosą nowe technologie, oraz wymianie wiedzy i najlepszych praktyk w tym zakresie. Na spotkaniu uczestnicy będą mogli uczestniczyć m.in.: w seminariach, sesjach tematycznych, wykładach. Seminarzystów czekają również spotkania z wizjonerskimi liderami, którzy podzielą się wiedzą o najnowszych trendach i innowacjach w branży oraz zainspirują do przekierowania biznesu na nowe tory. Uczestnicy konferencji to przedstawiciele branży ubezpieczeniowej, eksperci, liderzy z całej Europy.
*Oprogramowanie TIA jest wiodącym dostawcą zintegrowanych systemów administrowania polisami i rozwiązań z zakresu zarządzania roszczeniami.
Źródło: www.biznes.newseria.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…