Początek października to zmiany w polityce informacyjnej w Grupie ERGO Hestia. W celu kierowania zespołem odpowiedzialnym za realizację nowej strategii w polityce informacyjnej firmy stanowisko dyrektora Biura Komunikacji przejął Mikołaj Kunica, znany dziennikarz telewizyjny.
Małgorzata Makulska podkreśla:
„Jako innowacyjna firma ubezpieczeniowa jesteśmy liderem jakości na polskim rynku – mówi Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu Grupy ERGO Hestia. Stworzona przez nas oferta usług i produktów daje klientom poczucie najwyższego standardu ochrony oraz dostęp do najlepszych i konkurencyjnych rozwiązań. By właściwie wykorzystać zbudowany przez lata potencjał chcemy być bliżej tych, którzy już nam zaufali oraz szerzej otworzyć drzwi, zapraszając do współpracy nowych klientów i partnerów biznesowych. Zamierzamy osiągnąć ten cel między innymi poprzez wzmocnienie naszej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy”.
Kunica, związany jest z mediami od początku procesu polskiej transformacji ustrojowej. W jego karierze zawodowej był dziennikarzem Faktów TVN oraz sprawozdawcą sejmowym Wiadomości TVP. Kierował zespołami oraz realizacją projektów biznesowych, miedzy innymi jako twórca i autor programów w TVN CNBC Biznes. Kunica ukończył studia magisterskie na Wydziale Historii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania biznesem mediowym w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Źródło: www.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…