Stowarzyszenie „Misie Ratują Dzieci” przekazało 100 tys. maskotek dla służb ratowniczych. Misie ratownicy będą wręczane dzieciom, które uległy wypadkom. Partnerem strategicznym stowarzyszenia jest Grupa PZU.
Jak potwierdzają pracownicy służb ( lekarze, policjanci, strażacy) misie ratownicy działają jak „pierwsza pomoc psychologiczna”, utożsamiając maskotkę z domowym ciepłem. „ Inicjatywa stowarzyszenia „MRD” i Grupy PZU uświadamia, jak istotna jest dbałość o dziecko dotknięte tragedią. A publicznym funkcjonariuszom, którzy jako pierwsi pojawiają się na miejscu wypadku, przypomina, aby w swoich profesjonalnych działaniach ratujących zdrowie i życie, uwzględniali również sferę przeżyć psychicznych ich najmłodszych ofiar – podkreślił Michał Witkowski, rzecznik prasowy Grupy PZU”. Stowarzyszenie, które działa od 1999 roku jest pozarządowa organizacją, któej głównym celem jest działalność profilaktyczna zmierzająca do zmniejszania liczby wypadków, szczególnie tych, w których biorą udział dzieci . Pracownicy organizacji oferują pomoc psychologiczną małym ofiarom wypadków. W nadmorskiej miejscowości Dźwirzyno znajduje się Ośrodek Terapeutyczny Dom Misia, który oferuje poszkodowanym maluchom opiekę rehabilitacyjno-psychologiczną. Stowarzyszenie wspierane jest przez grupę PZU.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…