Od dwóch dni w telewizji pojawiają się nowe spoty Prudential. Są one elementem kampanii reklamowej „Młodzi bogowie”, której celem jest rozprawienie się ze stereotypami dotyczącymi emerytur.
Ubezpieczyciel postawił sobie za cel uświadomienie, że według przewidywań specjalistów dzisiejsi trzydziesto- i czterdziestolatkowie mogą liczyć na emeryturę w wysokości ok. 1/3 pensji. Tytułowi „Młodzi bogowie”, nie przejmują się przyszłością jaka ich czeka, więc Prudential postanowił zachęcić ich do zadbania o oszczędności na emeryturę.
Kampanię reklamową zainaugurowało wyświetlanie spotów reklamowych, które będą pojawiać się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, oraz na kanałach tematycznych. Kampania swoim zasięgiem obejmie także internet oraz prasę.
Śmiało można powiedzieć, że ubezpieczenie mieszkania stanowi jeden z najważniejszych filarów finansowego bezpieczeństwa właścicieli nieruchomości. Jednak…
Studia medyczne to wyjątkowo wymagający etap edukacji, podczas którego przyszli lekarze i pielęgniarki zdobywają nie…
Okazuje się, że bez względu na koniunkturę na rynku pracy, grupowe ubezpieczenia pozostają jednym z…
Okulary korekcyjne to dla wielu dzieci codzienność, a dla rodziców niemały wydatek. Niestety czasami wystarczy…
600 tysięcy złotych – tyle wynosi rekordowa kara, jaką Rzecznik Finansowy nałożył na DallBogg. Z…
Rosnąca popularność wyjazdów wymaga nowoczesnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń. Colonnade odpowiada na te potrzeby, oferując…