Od dwóch dni w telewizji pojawiają się nowe spoty Prudential. Są one elementem kampanii reklamowej „Młodzi bogowie”, której celem jest rozprawienie się ze stereotypami dotyczącymi emerytur.
Ubezpieczyciel postawił sobie za cel uświadomienie, że według przewidywań specjalistów dzisiejsi trzydziesto- i czterdziestolatkowie mogą liczyć na emeryturę w wysokości ok. 1/3 pensji. Tytułowi „Młodzi bogowie”, nie przejmują się przyszłością jaka ich czeka, więc Prudential postanowił zachęcić ich do zadbania o oszczędności na emeryturę.
Kampanię reklamową zainaugurowało wyświetlanie spotów reklamowych, które będą pojawiać się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, oraz na kanałach tematycznych. Kampania swoim zasięgiem obejmie także internet oraz prasę.
W związku z aktualną sytuacją w kraju, Warta wdrożyła specjalne procedury, które mają za zadanie przyspieszyć i uprościć proces likwidacji…
W związku z dramatyczną sytuacją w południowej i południowo-zachodniej Polsce eksperci Biura Rzecznika Finansowego przygotowali opracowanie dla osób poszkodowanych, które poniosły…
PZU Zdrowie poinformowało, że osoby dotknięte skutkami powodzi mogą otrzymać nieodpłatną pomoc medyczną w placówkach operatora. Jak zaznaczono, z opieki…
Grupa PZU utworzyła specjalny fundusz na sfinansowanie kosztów walki z powodzią – jego wartość to 19 mln zł. Środki mają…
LINK4, podobnie jak większość ubezpieczycieli uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia, do których doszło na południu…
W obliczu wydarzeń na południu Polski ubezpieczyciele uprościli procedury likwidacji szkód spowodowanych przez powodzie. Towarzystwa podjęły szereg działań, które mają…