PZU rusza z akcją bezpłatnych badań profilaktycznych dla dzieci. W ciągu miesiąca Mobilna Strefa Zdrowia PZU odwiedzi kilkanaście szkół podstawowych w województwie pomorskim. W sumie lekarze przeprowadzą ponad 2000 konsultacji.
Dietetyk przeprowadzi szczegółowy wywiad żywieniowy. Na podstawie rozmowy wskaże błędy dietetyczne, krótko opowie o zasadach zdrowego żywienia oraz wykona analizę składu ciała. Natomiast okulista wykona dzieciom profilaktyczne badania wzroku. Nie zabraknie również specjalisty z dziedziny fizjoterapii, który przeprowadzi badanie wskazując ewentualne wady postawy oraz przekaże istotne wskazówki do dalszego postępowania.
Po wykonaniu badań lekarze przekażą rodzicom lub opiekunom informację dotycząca stanu zdrowia dzieci w formie specjalnie przygotowanej książeczki zdrowia, którą każde dziecko zabierze do domu. Informacja ta będzie wskazówką dla rodziców do przeprowadzenia szczegółowych badań w specjalistycznym gabinecie lekarskim.
Marek Baran, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU dodaje: „O zdrowiu pamięta się w Polsce sporadycznie, od okazji do okazji życząc go sobie w rodzinnym gronie. Najczęściej życzenia nie pociągają za sobą żadnych działań. Tymczasem nie brakuje sposobów, aby swoje zdrowie potraktować poważnie. Chcemy, aby dzięki naszej Mobilnej Strefie Zdrowia dzieci nauczyły się, że dzięki regularnym badaniom możemy wykryć bardzo wcześnie problemy zdrowotne i uniknąć długotrwałego leczenia, które jest konsekwencją zbyt późnej diagnozy niektórych przypadków. Dlatego tak ważna jest profilaktyka powiedział”.
Udział dziecka w badaniach wymaga pisemnej zgody rodziców lub opiekunów. Po wizycie u lekarza, na wszystkich uczniów biorących udział w akcji czekają niespodzianki związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…