Miniony weekend charakteryzował się wzmożonym ruchem drogowym na terenie całego kraju – wynika z analizy danych na temat wezwań auto assistance, przeprowadzonej przez Mondial Assistance.
Największe zapotrzebowanie na usługi pomocowe odnotowano w województwie mazowieckim. Kolejne województwa to małopolskie oraz dolnośląskie. Najmniej próśb o wsparcie dotarło z województwa lubelskiego, opolskiego, warmińsko-mazurskiego oraz podlaskiego.
Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance podkreśla, że długie weekendy charakteryzują się zawsze wzmożoną pracą. Ponadto, jak zaznacza, w tym roku widać wyraźny wzrost osób posiadających ubezpieczenie assistance: „ Miniony weekend był dla nas rzeczywiście bardzo pracowity. Niezmiennie od kilku lat podczas tak zwanych długich weekendów na drogach panuje wzmożony ruch, który powoduje, że do Centrum Operacyjnym Mondial Assistance dzwoni więcej osób z prośbą o pomoc. Oznacza to dla nas stan wzmożonej gotowości do udzielania pomocy. Cieszy nas fakt, że coraz więcej osób posiada assistance i pamięta, że w razie awarii czy wypadku może zadzwonić po fachową pomoc. Jeśli była taka możliwość, staraliśmy się, aby pomoc była udzielana na miejscu zdarzenia, jeśli nie – laweta transportowała pojazd do najbliższego warsztatu. Poza awariami i wypadkami assistance potrzebne było również w przypadkach kradzieży samochodu oraz aktów wandalizmu”.
Dane zebrane przez Mondial Assistance wyraźnie wskazują, że podczas minionego długiego weekendu dominującą przyczyną zgłoszeń były awaria samochodu – 74% oraz wypadek – 18%. W przypadku kierowców, którzy korzystali z usług Mondial Assistance przeważały powiadomienia związane z zapotrzebowaniem na holowanie. Było to 50% wszystkich zgłoszeń. Na kolejnym miejscu były interwencje związane z naprawą samochodu na miejscu 10%, a następnie prośba o samochód zastępczy 5%.
Źródło: www.inwestycje.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…