Po raz ósmy Mondial Assistance został nagrodzony Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Jak skomentowali ten sukces dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor operacyjny?
Piotr Ruszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu powiedział:
„Przyznanie po raz ósmy Mondial Assistance Certyfikatu Firma Przyjazna Klientowi jest dla nas bardzo istotne. Jesteśmy firmą, której misją jest niesienie pomocy klientom. Nasi klienci mają pewność, że gdziekolwiek się znajdują, są pod właściwą opieką. Jesteśmy dumni z tego, iż poprzez nasze Centrum Operacyjne oraz sieć specjalistów możemy dostarczać usługi assistance na najwyższym poziomie”.
Piotr Krawczyk, dyrektor operacyjny zaznaczył:
„Kluczem do sukcesu w naszej branży jest umiejętność opracowania, wdrożenia i utrzymania wysokich standardów obsługi klienta. To wyróżnienie to dla nas znak, że dobrze wywiązujemy się z naszych zadań. Zobowiązuje nas ono także aby wciąż podnosić standardy obsługi klienta”.
Źródło: Mondial Assistance, www.gu.com.pl.
Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…
W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…
O ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym wielu z nas słyszało, jednak czy mamy świadomość…
Wynajmowanie nieruchomości to inwestycja, na którą decyduje się wiele osób. Jednak działalność tego typu wiąże się…
Stało się. Średnia cena OC w kwietniu przekroczyła granicę 700 zł. Od lutego 2023 roku…
W wielu firmach codziennością są wyjazdy służbowe, nie tylko krajowe, ale też i zagraniczne. Jednak bez…