Po raz ósmy Mondial Assistance został nagrodzony Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Jak skomentowali ten sukces dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor operacyjny?
Piotr Ruszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu powiedział:
„Przyznanie po raz ósmy Mondial Assistance Certyfikatu Firma Przyjazna Klientowi jest dla nas bardzo istotne. Jesteśmy firmą, której misją jest niesienie pomocy klientom. Nasi klienci mają pewność, że gdziekolwiek się znajdują, są pod właściwą opieką. Jesteśmy dumni z tego, iż poprzez nasze Centrum Operacyjne oraz sieć specjalistów możemy dostarczać usługi assistance na najwyższym poziomie”.
Piotr Krawczyk, dyrektor operacyjny zaznaczył:
„Kluczem do sukcesu w naszej branży jest umiejętność opracowania, wdrożenia i utrzymania wysokich standardów obsługi klienta. To wyróżnienie to dla nas znak, że dobrze wywiązujemy się z naszych zadań. Zobowiązuje nas ono także aby wciąż podnosić standardy obsługi klienta”.
Źródło: Mondial Assistance, www.gu.com.pl.
PZU poszerza swoją ofertę funduszy indeksowych o kolejną pozycję – inPZU Złoto. Nowa propozycja to…
Z danych UFG za pierwszy kwartał 2025 roku wynika, że rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce…
W wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów znalazł się projekt kolejnej nowelizacji ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych,…
Praktyki zawodowe to nie tylko obowiązkowy element studiów, ale tez pierwszy kontakt z realiami rynku…
Sprzęt fotograficzny to często inwestycja liczona w tysiącach złotych, dlatego warto go odpowiednio zabezpieczyć. Zwłaszcza,…
TFI PZU wprowadza innowacyjny fundusz, który ułatwia dostęp do rynku kryptowalut. Bez potrzeby zakładania rachunku…