Aktualności

Mondial Assistance podsumował wakacyjne interwencje

Centrum Operacyjne Mondial Assistance poinformowało, że podczas tegorocznych wakacji o pomoc zwróciło się niemal tyle samo osób co w roku ubiegłym.
 

Podsumowanie wakacji

 
O podsumowaniu wakacji wypowiedział  się Piotr Ruszkowski dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance:
 
„Przeprowadzone tuż przed sezonem wakacyjnym badanie dotyczące planów wakacyjnych Polaków pokazało, że do miejsca wypoczynku własnym samochodem zamierzało dotrzeć 64% (-6 p.p. r/r) osób wybierających się na wakacje w Polsce oraz 23% (-4 p.p. r/r) wyjeżdżających za granicę. Pomimo spadku popularności dojazdu własnym autem jest ono nadal ulubionym środkiem wakacyjnego transportu. W Centrum Operacyjnym odnotowaliśmy nieznaczny wzrost liczby zgłoszeń”
 
Zgromadzone dane pokazują, że w lipcu i sierpniu dominowały zgłoszenia dotyczące awarii samochodu. W Polsce było to 70% zgłoszeń, a za granicą 76% zgłoszeń. Kolejną przyczyną zgłoszeń do Centrum Operacyjnego były wypadki, które stanowiły 25% zgłoszeń z terenu Polski i 13% za granicą. Na trzecim miejscu znalazły się kradzieże pojazdów.
 
Kierowcy, którzy zgłaszali problemy najczęściej potrzebowali pomocy w postaci holowania pojazdu (59% zgłoszeń w Polsce i 49% za granicą).
 

Gdzie było najwięcej zgłoszeń?

 
Mondial Assistance poinformował, że najwięcej zgłoszeń pochodziło z takich krajów jak Niemcy (26%), Chorwacji (13%) i Włoch (8%).  W Polsce prośba o pomoc pochodziła m.in. z województwa mazowieckiego (18%), śląskiego (9%), dolnośląskiego (7%) i pomorskiego (7%).
 
Źródło: Mondial Assistance

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

9 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

9 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago