Centrum Operacyjne Mondial Assistance poinformowało, że podczas tegorocznych wakacji o pomoc zwróciło się niemal tyle samo osób co w roku ubiegłym.
O podsumowaniu wakacji wypowiedział się Piotr Ruszkowski dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance:
„Przeprowadzone tuż przed sezonem wakacyjnym badanie dotyczące planów wakacyjnych Polaków pokazało, że do miejsca wypoczynku własnym samochodem zamierzało dotrzeć 64% (-6 p.p. r/r) osób wybierających się na wakacje w Polsce oraz 23% (-4 p.p. r/r) wyjeżdżających za granicę. Pomimo spadku popularności dojazdu własnym autem jest ono nadal ulubionym środkiem wakacyjnego transportu. W Centrum Operacyjnym odnotowaliśmy nieznaczny wzrost liczby zgłoszeń”
Zgromadzone dane pokazują, że w lipcu i sierpniu dominowały zgłoszenia dotyczące awarii samochodu. W Polsce było to 70% zgłoszeń, a za granicą 76% zgłoszeń. Kolejną przyczyną zgłoszeń do Centrum Operacyjnego były wypadki, które stanowiły 25% zgłoszeń z terenu Polski i 13% za granicą. Na trzecim miejscu znalazły się kradzieże pojazdów.
Kierowcy, którzy zgłaszali problemy najczęściej potrzebowali pomocy w postaci holowania pojazdu (59% zgłoszeń w Polsce i 49% za granicą).
Mondial Assistance poinformował, że najwięcej zgłoszeń pochodziło z takich krajów jak Niemcy (26%), Chorwacji (13%) i Włoch (8%). W Polsce prośba o pomoc pochodziła m.in. z województwa mazowieckiego (18%), śląskiego (9%), dolnośląskiego (7%) i pomorskiego (7%).
Źródło: Mondial Assistance
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…