Od początku lutego osoby, które nabyły motocykl marki Harley-Davidson, otrzymują pakiet usług pomocowych na okres jednego roku. Wsparcie motocyklistom zapewnia Mondial Assistance.
W związku z tym, iż rynek motocykli premium rozwija się w Polsce z roku na rok, ubezpieczyciele oferują polisy, które mają jak najlepiej sprostać oczekiwaniom amatorów dwóch kółek. Marcin Posłuszny, District Manager Harley-Davidson CEE North podkreśla: „Harley-Davidson to legenda rynku motoryzacyjnego, a także marka premium skupiająca wokół siebie bardzo lojalną społeczność. Nasi klienci na każdym poziomie obsługi – przy sprzedaży, serwisie oraz w razie jakichkolwiek trudnych do przewidzenia sytuacji – oczekują od nas i dostają najlepszą obsługę. Cieszymy się, że Mondial Assistance firma z tak dużym doświadczeniem, będzie dbała o naszych klientów”.
Doświadczenie przede wszystkim
Z kolei Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance podkreśla, jak ważne jest w tej branży doświadczenie: „Jako firma świadcząca usługi assistance mamy ogromne doświadczenie w obsłudze marek premium, również marek motocyklowych. Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że do grona naszych partnerów dołączył Harley-Davidson. Jesteśmy przekonani, że nasze usługi będą świetnym dodatkiem do przygody i niezwykłego doświadczenia jakim jest posiadanie motocykla tej marki”.
Co oferuje Mondial Assistance?
Mondial Assistance zajmuje się między innymi usprawnieniem motocykla w miejscu awarii lub wypadku, a w przypadku gdy problemu nie uda się rozwiązać na miejscu organizacją i pokryciem kosztów transport motocykla do najbliższego autoryzowanego serwisu. Właściciele motocykla Harley-Davidson mogą liczyć na wsparcie assistance również poza granicami naszego kraju, w tym przy organizacji transportu nienaprawionego motocykla do Polski. Motocykliści wraz z zakupionym motocyklem otrzymują dodatkowe ubezpieczenie na cały okres trwania gwarancji. W razie awarii mogą liczyć na pomoc na terenie Polski oraz niemal całej Europy.
Źródło: www.mondial-assistance.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…