Od początku lutego osoby, które nabyły motocykl marki Harley-Davidson, otrzymują pakiet usług pomocowych na okres jednego roku. Wsparcie motocyklistom zapewnia Mondial Assistance.
W związku z tym, iż rynek motocykli premium rozwija się w Polsce z roku na rok, ubezpieczyciele oferują polisy, które mają jak najlepiej sprostać oczekiwaniom amatorów dwóch kółek. Marcin Posłuszny, District Manager Harley-Davidson CEE North podkreśla: „Harley-Davidson to legenda rynku motoryzacyjnego, a także marka premium skupiająca wokół siebie bardzo lojalną społeczność. Nasi klienci na każdym poziomie obsługi – przy sprzedaży, serwisie oraz w razie jakichkolwiek trudnych do przewidzenia sytuacji – oczekują od nas i dostają najlepszą obsługę. Cieszymy się, że Mondial Assistance firma z tak dużym doświadczeniem, będzie dbała o naszych klientów”.
Doświadczenie przede wszystkim
Z kolei Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance podkreśla, jak ważne jest w tej branży doświadczenie: „Jako firma świadcząca usługi assistance mamy ogromne doświadczenie w obsłudze marek premium, również marek motocyklowych. Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że do grona naszych partnerów dołączył Harley-Davidson. Jesteśmy przekonani, że nasze usługi będą świetnym dodatkiem do przygody i niezwykłego doświadczenia jakim jest posiadanie motocykla tej marki”.
Co oferuje Mondial Assistance?
Mondial Assistance zajmuje się między innymi usprawnieniem motocykla w miejscu awarii lub wypadku, a w przypadku gdy problemu nie uda się rozwiązać na miejscu organizacją i pokryciem kosztów transport motocykla do najbliższego autoryzowanego serwisu. Właściciele motocykla Harley-Davidson mogą liczyć na wsparcie assistance również poza granicami naszego kraju, w tym przy organizacji transportu nienaprawionego motocykla do Polski. Motocykliści wraz z zakupionym motocyklem otrzymują dodatkowe ubezpieczenie na cały okres trwania gwarancji. W razie awarii mogą liczyć na pomoc na terenie Polski oraz niemal całej Europy.
Źródło: www.mondial-assistance.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…